vytisknout velikost písma Môže byť Bentayga ešte rýchlejšia a agresívnejšia? Áno, môže. A tiež bude

Môže byť Bentayga ešte rýchlejšia a agresívnejšia? Áno, môže. A tiež bude

Len pre pripomenutie, Bentley Bentayga má pod kapotou preplňovaný dvanásťvalec s výkonom 447 kW (608 k), akceleráciu na 100 km/h dokáže za 4,1 s a maximálne vie ísť až 301 km/h. Je to najrýchlejšie sériovo vyrábané SUV na trhu. Myslíte si, že je možné ponúknuť zákazníkom ešte väčšie monštrum? Áno, možné to je a podľa dostupných správ má aj Bentley presne toto v pláne.

Bentley totiž podľa informácií Autoexpress chystá ešte ostrejšiu verziu Bentaygy. Novinka dostane karosériu kombinujúcu prvky kupé a SUV, takže pôjde o také luxusnejšie BWM X6. Očakávať máme štvormiestny interiér a trochu horšiu praktickosť v porovnaní so základným prevedením.

Lenže to nakoniec nie je až tak zaujímavé. Zaujímavejšie totiž sú zmienky o použitej technike. Bentayga v prevedení kupé má byť ešte agresívnejšie na pohľad a hlavne ešte výkonnejšie. Zrýchlenie na 100 km/h určite klesne pod štyri sekundy a maximálnu rýchlosť má atakovať 200 míľ za hodinu, teda 322 km/h.

Ako píše Autoexpress, ostrejšia Bentley Bentayga dorazí budúci rok, pričom hneď na jarnom autosalóne v Ženeve by sme mohli vidieť koncept. Sme naozaj zvedaví, kam až honba za najrýchlejším SUV na trhu dôjde. Už skôr totiž Porsche vyhlásilo, že prvenstvo v tejto kategórii Bentley príliš dlho nenechá.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY