vytisknout velikost písma Moskvič sa vracia. Oživiť ho chce francúzsky Renault

Moskvič sa vracia. Oživiť ho chce francúzsky Renault

Asi nie je potrebné pripomínať, že Renault oživil Daciu, ktorej sa v jej novodobej histórii darí priamo výborne. Francúzska automobilka tiež má čo dočinenia s Ladou a vyzerá to, že sa pridá ešte ďalšia značka, ktorú určite dobre poznáte. Áno, oživiť by sa mal aj Moskvič.

Ruské i francúzske médiá totiž píšu o tom, že Renault začal v Rusku konanie, v rámci ktorého by chcel získať obchodnú značku Moskvič. Časom by sme sa tak mohli dočkať ďalšieho zaujímavého vzkriesenia, aj keď je veľmi pravdepodobné, že sa trhov v EÚ týkať nebude.

Moskvič sa objavil v tridsiatych rokoch minulého storočia. Zo začiatku vyrábal automobily značky Ford. Závod prestal fungovať v roku 2001, kedy tiež skončila výroba posledného modelu 2142. V roku 2006 Moskvič definitívne zanikol.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY