vytisknout velikost písma Morgan AR Plus 4 dostal vôbec prvýkrát motor Cosworth

Morgan AR Plus 4 dostal vôbec prvýkrát motor Cosworth
Zoznam kapitol
  1. Morgan AR Plus 4
  2. Fotogaléria: Morgan AR Plus 4

Aj britská retro klasika Morgan musí inovovať. A tak je tu nový model Morgan AR Plus 4, ktorý sa predstavil počas pretekov klasických vozidiel na okruhu Silverstone. Novinku bude vyrábať závodná divízia automobilky AR Motorsport.

morgan (1).jpgmorgan (2).jpgmorgan (6).jpgmorgan (7).jpgVôbec prvýkrát sa pod kapotou cestného Morganu objavuje motor Cosworth. Aj keď si dala spoločnosť AR Motorsport pripravujúca pretekársky program značky Morgan záležať, je model AR Plus 4 pomerne komfortné auto

Vôbec prvýkrát sa pod kapotu cestného Morganu nasťahoval motor Cosworth. Jedná sa o štvorvalec 2,0 l ladený na zaujímavých 225 koní. Nemôže chýbať klasická manuálna prevodovka a auto dostalo kratší stály prevod, aby bolo možné potenciál motora lepšie využiť napríklad na okruhu.

Aj keď sa Morgan AR Plus 4 inšpiruje v klasických pretekárskych autách, je vybavený pomerne luxusne a nechýba ani dodatočná hluková izolácia pre väčší komfort posádky. Aj tak má ale Morgan hmotnosť len asi 900 kg, takže sa s ním štvorvalec príliš nenadrie.

Spoločnosť AR motorsport vyvinula nové brzdy a nový nastaviteľný podvozok, ale chrómované detaily a hrubé koberce v interiéri ukazujú na to, že toto nie je surové okruhové náčinie. Morgan vyrobí len päťdesiat áut a už sa mu vraj hromadia objednávky. Základná cena je 55 000 libier.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

27. 2. 2017 | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY