vytisknout velikost písma Moderný Citroën DS podľa predstáv francúzskeho dizajnéra

Moderný Citroën DS podľa predstáv francúzskeho dizajnéra

Rok 2015 bol pre automobilku Citroën dôležitý okrem iného aj tým, že jej legendárny model DS oslávil šesťdesiate výročie. To je samozrejme vec, ktorá k sebe priťahuje pozornosť. Istý francúzsky dizajnér stvoril ako poctu tomuto modelu koncept moderného DS. Vozidlo si môžete pozrieť v galérii.

Jean-Louis Bui je francúzsky dizajnér pôsobiaci v parížskej spoločnosti Etud Intégral. Jeho dielo sa volá "DS revival concept", pričom inšpiráciou nebol len Citroën DS. V návrhu by sme mali nájsť aj prvky prevzaté z modelov SM alebo CX. Čo myslíte, malo by niečo podobné na aktuálnom trhu v ponuke Citroënu šancu na úspech?

Len pre pripomenutie, meno DS nájdeme na trhu aj dnes, no už nejde o samostatný model, ale o značku, ktorá chce ponukou svojich vozidiel konkurovať prémiovým automobilkám. V súčasnosti si záujemcovia môžu vybrať medzi DS3, DS4 a DS5. Časom by malo doraziť aj SUV.

dss_2.jpgdss_3.jpgdss_4.jpgdss_5.jpgdss_6.jpgdss_1.jpg
Foto: Designboom 

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY