vytisknout velikost písma Modernizovaný Peugeot Boxer vstupuje na slovenský trh

Modernizovaný Peugeot Boxer vstupuje na slovenský trh

Okrem Peugeotu 308 SW začína francúzska automobilka na slovenskom trhu predávať aj modernizovaný Boxer. Ten dostal v rámci faceliftu nielen vylepšený dizajn a viac výbavy, ale aj spevnenú karosériu alebo upravené brzdy. Osobná varianta štartuje na cene 26 tisíc eur. Rovnaké prevedenie staršie verzie začínalo s čiastkou 27 173 eur.

Najviditeľnejšou zmenou je prepracovaná predná časť a interiér. Tá je kvalitnejšia, nájdeme v nej nové čalúnenie, kožou potiahnutý volant a iné audiosystémy.

Dôležitejšiu novinku však predstavuje zosilnená karoséria. Pracovalo sa na prednej časti strechy, uchytení bočných stĺpikov a na podlahe. Nová je tiež bočné koľajnica a posilnené sú takisto dorazy a pojazdy bočných dverí. Celkovo Peugeot udáva o 30% lepšiu odolnosť karosérie voči deformácii v porovnaní so starým Boxerom.

Peugeot následne zapracoval na brzdách, ktoré sú zosilnené, nové je uchytenie tlmičov a prepracovaný je taktiež vetrací otvor pod predným sklom. Okrem ESP Boxer ponúkne tempomat s obmedzovačom rýchlosti, kontrolu tlaku v pneumatikách, cúvaciu kameru, systém varovania pri opustení jazdného pruhu a asistenta pre zjazd svahov.

Zabudnúť nesmieme ani na motory. Ponuka obsahuje jednotky 2.2 HDi (110 k, 130 k) a vrcholný trojliter HDi (180 k). V rámci faceliftu bol nasadený nový systém vstrekovania, ktorý obstarala spoločnosť Continental. Po novom tiež prichádza dva-dvojka vybavená systémom štart/stop.

K dispozícii sú dĺžky L1 - L4 a výšky H1 - H3.

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY