vytisknout velikost písma Modernizovaný Peugeot Boxer vstupuje na slovenský trh

Modernizovaný Peugeot Boxer vstupuje na slovenský trh

Okrem Peugeotu 308 SW začína francúzska automobilka na slovenskom trhu predávať aj modernizovaný Boxer. Ten dostal v rámci faceliftu nielen vylepšený dizajn a viac výbavy, ale aj spevnenú karosériu alebo upravené brzdy. Osobná varianta štartuje na cene 26 tisíc eur. Rovnaké prevedenie staršie verzie začínalo s čiastkou 27 173 eur.

Najviditeľnejšou zmenou je prepracovaná predná časť a interiér. Tá je kvalitnejšia, nájdeme v nej nové čalúnenie, kožou potiahnutý volant a iné audiosystémy.

Dôležitejšiu novinku však predstavuje zosilnená karoséria. Pracovalo sa na prednej časti strechy, uchytení bočných stĺpikov a na podlahe. Nová je tiež bočné koľajnica a posilnené sú takisto dorazy a pojazdy bočných dverí. Celkovo Peugeot udáva o 30% lepšiu odolnosť karosérie voči deformácii v porovnaní so starým Boxerom.

Peugeot následne zapracoval na brzdách, ktoré sú zosilnené, nové je uchytenie tlmičov a prepracovaný je taktiež vetrací otvor pod predným sklom. Okrem ESP Boxer ponúkne tempomat s obmedzovačom rýchlosti, kontrolu tlaku v pneumatikách, cúvaciu kameru, systém varovania pri opustení jazdného pruhu a asistenta pre zjazd svahov.

Zabudnúť nesmieme ani na motory. Ponuka obsahuje jednotky 2.2 HDi (110 k, 130 k) a vrcholný trojliter HDi (180 k). V rámci faceliftu bol nasadený nový systém vstrekovania, ktorý obstarala spoločnosť Continental. Po novom tiež prichádza dva-dvojka vybavená systémom štart/stop.

K dispozícii sú dĺžky L1 - L4 a výšky H1 - H3.

Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

včera | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY