vytisknout velikost písma Modernizovaný Peugeot Boxer vstupuje na slovenský trh

Modernizovaný Peugeot Boxer vstupuje na slovenský trh

Okrem Peugeotu 308 SW začína francúzska automobilka na slovenskom trhu predávať aj modernizovaný Boxer. Ten dostal v rámci faceliftu nielen vylepšený dizajn a viac výbavy, ale aj spevnenú karosériu alebo upravené brzdy. Osobná varianta štartuje na cene 26 tisíc eur. Rovnaké prevedenie staršie verzie začínalo s čiastkou 27 173 eur.

Najviditeľnejšou zmenou je prepracovaná predná časť a interiér. Tá je kvalitnejšia, nájdeme v nej nové čalúnenie, kožou potiahnutý volant a iné audiosystémy.

Dôležitejšiu novinku však predstavuje zosilnená karoséria. Pracovalo sa na prednej časti strechy, uchytení bočných stĺpikov a na podlahe. Nová je tiež bočné koľajnica a posilnené sú takisto dorazy a pojazdy bočných dverí. Celkovo Peugeot udáva o 30% lepšiu odolnosť karosérie voči deformácii v porovnaní so starým Boxerom.

Peugeot následne zapracoval na brzdách, ktoré sú zosilnené, nové je uchytenie tlmičov a prepracovaný je taktiež vetrací otvor pod predným sklom. Okrem ESP Boxer ponúkne tempomat s obmedzovačom rýchlosti, kontrolu tlaku v pneumatikách, cúvaciu kameru, systém varovania pri opustení jazdného pruhu a asistenta pre zjazd svahov.

Zabudnúť nesmieme ani na motory. Ponuka obsahuje jednotky 2.2 HDi (110 k, 130 k) a vrcholný trojliter HDi (180 k). V rámci faceliftu bol nasadený nový systém vstrekovania, ktorý obstarala spoločnosť Continental. Po novom tiež prichádza dva-dvojka vybavená systémom štart/stop.

K dispozícii sú dĺžky L1 - L4 a výšky H1 - H3.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY