vytisknout velikost písma Modernizovaný Mercedes-Benz triedy A dostane vyšší výkon a diódy

Modernizovaný Mercedes-Benz triedy A dostane vyšší výkon a diódy

Nemalo by to dlho trvať a do ponuky automobilky Mercedes-Benz dorazí modernizované prevedenie triedy A. Teda aspoň to sľubujú neoficiálne informácie, podľa ktorých pôjde facelift tohto modelu v stopách modernizácie triedy B. Vrcholné A45 AMG potom navyše dostane ešte vyšší výkon.

Mercedes triedy A má technicky veľa spoločného s triedou B, takže nie je veľkým prekvapením, že si budú obidve modernizácie veľmi podobné. Očakávať máme napríklad diódové svetlomety, ktoré nahradia existujúce bi-xenóny, upravená bude aj ponuka asistentov, záujemcovia dostanú možnosť zaobstarať si Wi-Fi hotspot a tak ďalej.

Zaujímavejšie veci, ktoré spomína článok na Mercedes-Benz Passion Blog, sa týkajú vrcholného prevedenia A45 AMG. To aktuálne používa preplňovaný dvojlitrový štvorvalec naladený na 265 kW (360 k). V rámci faceliftu by mal ale tento motor ešte ďalej posilniť, a to o 15 kW (respektíve 20 koní). A45 AMG by potom zvládlo šprint na stovku o desatinu sekundy rýchlejšie, no maximálka zostane stále na 250 km/h.

Prví záujemcovia si budú môcť objednať omladenú triedu A v júli, hotové autá potom dorazia približne v septembri.

getthumbnail (4).jpggetthumbnail (5).jpggetthumbnail (6).jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY