vytisknout velikost písma Modernizovaný Fiat 500 sa tiež ukáže na autosalóne vo Frankfurte

Modernizovaný Fiat 500 sa tiež ukáže na autosalóne vo Frankfurte

Malý roztomilý Fiat 500 nie je auto, ktoré by práve akútne potrebovalo facelift, aspoň čo sa dizajnu exteriéru týka. Ale aj tak automobilka uskutočnila pár zmien a omladené auto sa teda ukáže aj na autosalóne vo Frankfurte. Ten začína už v polovici septembra a prvé informácie vypúšťajú automobilky ešte pred prázdninami, aby im vôbec niekto venoval pozornosť.

fiat 500 (1).jpgfiat 500 (2).jpgfiat 500 (3).jpgSkutočne potrebuje Fiat 500 facelift? Auto sa predstavilo v roku 2008 a stále vyzerá sviežo a roztomilo. Napríklad táto edícia Vintage 57 to bez debát potvrdzuje. Možno očakávať, že Fiat zapracuje hlavne na motoroch a konektivite

Fiat síce oficiálne snímky novej päťstovky neukázal, ale potvrdil svoju účasť na autosalóne a vlastne aj to, čo sa pre nový model Fiat 500 chystá. Auto dostane predovšetkým modernizovaný interiér s väčšími možnosťami konektivity a výbava sa rozšíri o bezpečnostné systémy.

Zmenami samozrejme prejdú aj motory, ktoré nedostanú ani tak vyšší výkon, ako sa skôr pochvália nižšou spotrebou a emisiami CO2. Napriek tomu nebude Fiat 500 na autosalóne vo Frankfurte hlavnou novinkou talianskej značky. Teda, záleží na uhle pohľadu, ale ako automobiloví nadšenci ste určite zvedaví na nový roadster Fiat 124.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY