vytisknout velikost písma Modernizovaný Fiat 500 sa tiež ukáže na autosalóne vo Frankfurte

Modernizovaný Fiat 500 sa tiež ukáže na autosalóne vo Frankfurte

Malý roztomilý Fiat 500 nie je auto, ktoré by práve akútne potrebovalo facelift, aspoň čo sa dizajnu exteriéru týka. Ale aj tak automobilka uskutočnila pár zmien a omladené auto sa teda ukáže aj na autosalóne vo Frankfurte. Ten začína už v polovici septembra a prvé informácie vypúšťajú automobilky ešte pred prázdninami, aby im vôbec niekto venoval pozornosť.

fiat 500 (1).jpgfiat 500 (2).jpgfiat 500 (3).jpgSkutočne potrebuje Fiat 500 facelift? Auto sa predstavilo v roku 2008 a stále vyzerá sviežo a roztomilo. Napríklad táto edícia Vintage 57 to bez debát potvrdzuje. Možno očakávať, že Fiat zapracuje hlavne na motoroch a konektivite

Fiat síce oficiálne snímky novej päťstovky neukázal, ale potvrdil svoju účasť na autosalóne a vlastne aj to, čo sa pre nový model Fiat 500 chystá. Auto dostane predovšetkým modernizovaný interiér s väčšími možnosťami konektivity a výbava sa rozšíri o bezpečnostné systémy.

Zmenami samozrejme prejdú aj motory, ktoré nedostanú ani tak vyšší výkon, ako sa skôr pochvália nižšou spotrebou a emisiami CO2. Napriek tomu nebude Fiat 500 na autosalóne vo Frankfurte hlavnou novinkou talianskej značky. Teda, záleží na uhle pohľadu, ale ako automobiloví nadšenci ste určite zvedaví na nový roadster Fiat 124.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY