vytisknout velikost písma Modernizované Ferrari FF sa predstaví 15. februára. V Ženeve chýbať nebude

Modernizované Ferrari FF sa predstaví 15. februára. V Ženeve chýbať nebude

Ferrari FF sa prvýkrát ukázalo už v roku 2011, takže je najvyšší čas na facelift. A ako to tak vyzerá, toho sa dočkáme veľmi skoro. Podľa dostupných informácií má talianska automobilka v pláne odhalenie na polovicu februára, následne vozidlo privezie na autosalón do Ženevy.

Dramatické novinky očakávať nemožno, ale niekoľko dizajnových detailov sa predsa len zmení. Ako naznačili špionážne fotografie, FF dostane prepracovaný nárazník a decentne upravenými svetlami. Niektoré zdroje tiež sľubujú karbónovú strechu a vylepšený multimediálny systém v interiéri.
Facelift sa nakoniec dotkne tiež motora, ktorý by mal dostať výkon okolo sedemsto koní, respektíve unikátneho systému pohonu všetkých kolies.

Modernizované Ferrari FF sa prvýkrát ukáže už pätnásteho februára, svetová výstavná premiéra je naplánovaná na ženevský autosalón, kde talianska značka predstaví aj Californiu T s paketom Handling Speciale.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY