vytisknout velikost písma Modernizované Ferrari FF sa predstaví 15. februára. V Ženeve chýbať nebude

Modernizované Ferrari FF sa predstaví 15. februára. V Ženeve chýbať nebude

Ferrari FF sa prvýkrát ukázalo už v roku 2011, takže je najvyšší čas na facelift. A ako to tak vyzerá, toho sa dočkáme veľmi skoro. Podľa dostupných informácií má talianska automobilka v pláne odhalenie na polovicu februára, následne vozidlo privezie na autosalón do Ženevy.

Dramatické novinky očakávať nemožno, ale niekoľko dizajnových detailov sa predsa len zmení. Ako naznačili špionážne fotografie, FF dostane prepracovaný nárazník a decentne upravenými svetlami. Niektoré zdroje tiež sľubujú karbónovú strechu a vylepšený multimediálny systém v interiéri.
Facelift sa nakoniec dotkne tiež motora, ktorý by mal dostať výkon okolo sedemsto koní, respektíve unikátneho systému pohonu všetkých kolies.

Modernizované Ferrari FF sa prvýkrát ukáže už pätnásteho februára, svetová výstavná premiéra je naplánovaná na ženevský autosalón, kde talianska značka predstaví aj Californiu T s paketom Handling Speciale.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY