vytisknout velikost písma Modernizovaná Škoda Yeti začíná na 13 300 €, v predaji bude od januára

Modernizovaná Škoda Yeti začíná na 13 300 €, v predaji bude od januára

Škoda Auto dnes zverejnila ceny faceliftovaného crossoveru Yeti, ktorý predstavila v septembri na frankfurtskom autosalóne. Motorizácia 1,2 TSI 77 kW v základnej výbave Active by mala vyjsť okolo 13 300 €.

Yeti tak mierne zlacnel, ale len teoreticky. Nemá totiž rádio, diaľkové centrálne zamykanie ani palubný počítač, čo sú položky, ktoré iste vyžadujú aj menej nároční záujemcovia o kompaktné SUV. Tieto prvky pritom zaobstaráte vo zvýhodnenej sade Active Plus, ktorá vás vyjde okolo 400 €. (Doterajší Yeti Fresh Active má paket Active Plus štandardne.)

Nový variant Outdoor s "terénnym" vzhľadom a paketom na zlé cesty je k dispozicii až od úrovne výbavy Ambition motorizácie 1,4 TSI 90 kW. Yeti v tejto konfigurácii vyjde na 18 100 €.

Predajcovia značky Škoda prijímajú objednávky na modernizovaný Yeti už teraz, ale oficiálne uvedenie na trh automobilka naplánovala až na január 2014.

(Pozn. redakcie: Ceny sú zatiaľ orientačné, pre ČR)

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY