vytisknout velikost písma Modernizovaná Honda CR-V sa začne predávať na jar 2015

Modernizovaná Honda CR-V sa začne predávať na jar 2015

Po parížskej premiére modernizovanej verzie modelu CR-V Honda aktuálne oficiálnou cestou znova pripomenula, že sa blíži čas, kedy toto omladené SUV vstúpi na trh. Stane sa tak na jar nadchádzajúceho roka. Záujemcovia dostanú nový dizajn, novú techniku a nový multimediálny systém.

Ako bolo povedané už skôr, hlavnú zmenu faceliftu nájdeme pod kapotou. Miesto štvorvalca 2.2 i-DTEC nastupuje tisícšesťstovka naladená na 118 kW (160 k) a 350 Nm. Tú si kúpite výhradne v spojení s pohonom všetkých kolies, kedy si môžete vyberať medzi manuálnou šesťstupňovou prevodovkou a deväťstupňovým automatom, ktorý predstavuje druhú dôležitú novinku faceliftu. V ponuke zostáva benzínový dvojliter a slabší diesel 1.6 i-DTEC. Všetky motory plnia normu Euro 6.

Spolu s faceliftom prichádza aj multimediálny systém Honda Connect. Jeho základom je sedempalcový dotykový displej, kde môže vodič sledovať obraz parkovacej kamery, ale aj obraz displeja svojho smartfónu. Inak povedané, CR-V bude ďalším modelom na trhu, ktorý ponúkne systém MirrorLink. Tešiť sa tak môžete na rôzne aplikácie, ako to poznáme od iných automobiliek, ktoré túto vec už ponúkajú.

V stručnosti zopakujme, že sa facelift dotkol aj dizajnu. Hlavné novinky nájdeme na prednej časti, kde je iný nárazník, nové svetlá a maska chladiča. Zmien sa dočkali aj koncové svetlá.

honda_crv_5.jpghonda_crv_1.jpghonda_crv_3.jpghonda_crv_2.jpghonda_crv_4.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY