vytisknout velikost písma Modernizovaná Honda CR-V sa začne predávať na jar 2015

Modernizovaná Honda CR-V sa začne predávať na jar 2015

Po parížskej premiére modernizovanej verzie modelu CR-V Honda aktuálne oficiálnou cestou znova pripomenula, že sa blíži čas, kedy toto omladené SUV vstúpi na trh. Stane sa tak na jar nadchádzajúceho roka. Záujemcovia dostanú nový dizajn, novú techniku a nový multimediálny systém.

Ako bolo povedané už skôr, hlavnú zmenu faceliftu nájdeme pod kapotou. Miesto štvorvalca 2.2 i-DTEC nastupuje tisícšesťstovka naladená na 118 kW (160 k) a 350 Nm. Tú si kúpite výhradne v spojení s pohonom všetkých kolies, kedy si môžete vyberať medzi manuálnou šesťstupňovou prevodovkou a deväťstupňovým automatom, ktorý predstavuje druhú dôležitú novinku faceliftu. V ponuke zostáva benzínový dvojliter a slabší diesel 1.6 i-DTEC. Všetky motory plnia normu Euro 6.

Spolu s faceliftom prichádza aj multimediálny systém Honda Connect. Jeho základom je sedempalcový dotykový displej, kde môže vodič sledovať obraz parkovacej kamery, ale aj obraz displeja svojho smartfónu. Inak povedané, CR-V bude ďalším modelom na trhu, ktorý ponúkne systém MirrorLink. Tešiť sa tak môžete na rôzne aplikácie, ako to poznáme od iných automobiliek, ktoré túto vec už ponúkajú.

V stručnosti zopakujme, že sa facelift dotkol aj dizajnu. Hlavné novinky nájdeme na prednej časti, kde je iný nárazník, nové svetlá a maska chladiča. Zmien sa dočkali aj koncové svetlá.

honda_crv_5.jpghonda_crv_1.jpghonda_crv_3.jpghonda_crv_2.jpghonda_crv_4.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY