vytisknout velikost písma Modernizovaná Honda CR-V sa začne predávať na jar 2015

Modernizovaná Honda CR-V sa začne predávať na jar 2015

Po parížskej premiére modernizovanej verzie modelu CR-V Honda aktuálne oficiálnou cestou znova pripomenula, že sa blíži čas, kedy toto omladené SUV vstúpi na trh. Stane sa tak na jar nadchádzajúceho roka. Záujemcovia dostanú nový dizajn, novú techniku a nový multimediálny systém.

Ako bolo povedané už skôr, hlavnú zmenu faceliftu nájdeme pod kapotou. Miesto štvorvalca 2.2 i-DTEC nastupuje tisícšesťstovka naladená na 118 kW (160 k) a 350 Nm. Tú si kúpite výhradne v spojení s pohonom všetkých kolies, kedy si môžete vyberať medzi manuálnou šesťstupňovou prevodovkou a deväťstupňovým automatom, ktorý predstavuje druhú dôležitú novinku faceliftu. V ponuke zostáva benzínový dvojliter a slabší diesel 1.6 i-DTEC. Všetky motory plnia normu Euro 6.

Spolu s faceliftom prichádza aj multimediálny systém Honda Connect. Jeho základom je sedempalcový dotykový displej, kde môže vodič sledovať obraz parkovacej kamery, ale aj obraz displeja svojho smartfónu. Inak povedané, CR-V bude ďalším modelom na trhu, ktorý ponúkne systém MirrorLink. Tešiť sa tak môžete na rôzne aplikácie, ako to poznáme od iných automobiliek, ktoré túto vec už ponúkajú.

V stručnosti zopakujme, že sa facelift dotkol aj dizajnu. Hlavné novinky nájdeme na prednej časti, kde je iný nárazník, nové svetlá a maska chladiča. Zmien sa dočkali aj koncové svetlá.

honda_crv_5.jpghonda_crv_1.jpghonda_crv_3.jpghonda_crv_2.jpghonda_crv_4.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY