vytisknout velikost písma Modernizovaná Honda CR-V sa začne predávať na jar 2015

Modernizovaná Honda CR-V sa začne predávať na jar 2015

Po parížskej premiére modernizovanej verzie modelu CR-V Honda aktuálne oficiálnou cestou znova pripomenula, že sa blíži čas, kedy toto omladené SUV vstúpi na trh. Stane sa tak na jar nadchádzajúceho roka. Záujemcovia dostanú nový dizajn, novú techniku a nový multimediálny systém.

Ako bolo povedané už skôr, hlavnú zmenu faceliftu nájdeme pod kapotou. Miesto štvorvalca 2.2 i-DTEC nastupuje tisícšesťstovka naladená na 118 kW (160 k) a 350 Nm. Tú si kúpite výhradne v spojení s pohonom všetkých kolies, kedy si môžete vyberať medzi manuálnou šesťstupňovou prevodovkou a deväťstupňovým automatom, ktorý predstavuje druhú dôležitú novinku faceliftu. V ponuke zostáva benzínový dvojliter a slabší diesel 1.6 i-DTEC. Všetky motory plnia normu Euro 6.

Spolu s faceliftom prichádza aj multimediálny systém Honda Connect. Jeho základom je sedempalcový dotykový displej, kde môže vodič sledovať obraz parkovacej kamery, ale aj obraz displeja svojho smartfónu. Inak povedané, CR-V bude ďalším modelom na trhu, ktorý ponúkne systém MirrorLink. Tešiť sa tak môžete na rôzne aplikácie, ako to poznáme od iných automobiliek, ktoré túto vec už ponúkajú.

V stručnosti zopakujme, že sa facelift dotkol aj dizajnu. Hlavné novinky nájdeme na prednej časti, kde je iný nárazník, nové svetlá a maska chladiča. Zmien sa dočkali aj koncové svetlá.

honda_crv_5.jpghonda_crv_1.jpghonda_crv_3.jpghonda_crv_2.jpghonda_crv_4.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

včera | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY