vytisknout velikost písma Modernizovaná Honda CR-V sa začne predávať na jar 2015

Modernizovaná Honda CR-V sa začne predávať na jar 2015

Po parížskej premiére modernizovanej verzie modelu CR-V Honda aktuálne oficiálnou cestou znova pripomenula, že sa blíži čas, kedy toto omladené SUV vstúpi na trh. Stane sa tak na jar nadchádzajúceho roka. Záujemcovia dostanú nový dizajn, novú techniku a nový multimediálny systém.

Ako bolo povedané už skôr, hlavnú zmenu faceliftu nájdeme pod kapotou. Miesto štvorvalca 2.2 i-DTEC nastupuje tisícšesťstovka naladená na 118 kW (160 k) a 350 Nm. Tú si kúpite výhradne v spojení s pohonom všetkých kolies, kedy si môžete vyberať medzi manuálnou šesťstupňovou prevodovkou a deväťstupňovým automatom, ktorý predstavuje druhú dôležitú novinku faceliftu. V ponuke zostáva benzínový dvojliter a slabší diesel 1.6 i-DTEC. Všetky motory plnia normu Euro 6.

Spolu s faceliftom prichádza aj multimediálny systém Honda Connect. Jeho základom je sedempalcový dotykový displej, kde môže vodič sledovať obraz parkovacej kamery, ale aj obraz displeja svojho smartfónu. Inak povedané, CR-V bude ďalším modelom na trhu, ktorý ponúkne systém MirrorLink. Tešiť sa tak môžete na rôzne aplikácie, ako to poznáme od iných automobiliek, ktoré túto vec už ponúkajú.

V stručnosti zopakujme, že sa facelift dotkol aj dizajnu. Hlavné novinky nájdeme na prednej časti, kde je iný nárazník, nové svetlá a maska chladiča. Zmien sa dočkali aj koncové svetlá.

honda_crv_5.jpghonda_crv_1.jpghonda_crv_3.jpghonda_crv_2.jpghonda_crv_4.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY