vytisknout velikost písma Móda šesťkoliek pokračuje. Došlo aj na starý Renault Twingo

Móda šesťkoliek pokračuje. Došlo aj na starý Renault Twingo

Autá s trojicou náprav nie sú nič nové pod slnkom, ale vďaka Mercedesu-Benz G 63 AMG 6x6 sa o nich v poslednej dobe hovorí viac. A tak sme tu už mali veľa rôznych variácií na túto tému a dnes pridáme ďalšie. Síce ide o auto, u ktorého by sme takú vec naozaj nečakali, no stalo sa. Ako šesťkolesový pick-up existuje aj prvá generácia Renaultu Twingo.

Bohužiaľ okrem toho, že auto jazdí v Nemecku, sa nám nepodarilo získať žiadne bližšie informácie a hlavne zistiť, prečo sa vôbec niekto rozhodol prestavať malé mestské auto na dlhý šesťkolesový pick-up. Ak chcel byť stredobodom pozornosti, potom sa mu to ale určite podarilo. Za touto kreáciou sa musia otočiť úplne všetci.

Len pre pripomenutie prikladáme ešte pár fotiek šesťkoliek, o ktorých sme už písali. S trojicou náprav sa ukázala napríklad Lada Niva, Dacia Duster, Hummer, Land Rover Defender, samozrejme géčkový Mercedes alebo stará Dacia 1300.

twin_1.jpgtwin_2.jpg
Foto: garagedesblogs.com

6x6_7.jpg6x6_1.jpg6x6_2.jpg6x6_4.jpg6x6_3.jpg6x6_5.jpg6x6_6.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY