vytisknout velikost písma Mitsuoka Orochi Final Edition: japonský excentrik sa lúči

Že ste ani nevedeli, že sa niečo také vôbec vyrába? To nič, predáva sa výhradne v Japonsku...
Mitsuoka Orochi Final Edition: japonský excentrik sa lúči

Keď sa povie Mitsuoka, vybavia sa väčšine z nás najmä prekarosované vozidlá Nissan Micra alebo Mazda MX-5 s povedzme nie príliš vábne pôsobiacim dizajnom, ktorý odkazuje na klasické európske automobily. Avšak už od roku 2001 sa vyrába aj kupé Mitsuoka Orochi (dostupné aj v prevedení roadster), ktoré je originálnou konštrukciou využívajúcou niektorých prvkov a postupov z niekdajšej Hondy NSX.

Mitsuoka Orochi 1.jpgMitsuoka Orochi 2.jpgMitsuoka Orochi 4.jpgMitsuoka Orochi 6.jpgMitsuoka Orochi 8.jpgMitsuoka Orochi 9.jpg
Lúčenie po trinástich rokoch výroby: Mitsuoka Orochi Final Edition

Pred zadnou nápravou tohto modelu sa aj po rokoch stále nachádza vidlicový, atmosféricky plnený šesťvalec Toyota s objemom 3,3 l, výkonom 233 koní (172 kW) a krútiacim momentom 328 Nm. Nadväzuje naň päťstupňová samočinná prevodovka prenášajúca krútiaci moment na kolesá zadnej nápravy. S cenou začínajúcou v prepočte na sume 91 tisíc eur v týchto dňoch vstúpila do predajov rozlúčková séria v podobe modelu Mitsuoka Orochi Final Edition.

Presnejšie povedané, pôjde celkovo o päť sérií, ktoré budú vybavené napríklad dodatočnými spojlermi vpredu aj vzadu alebo špeciálnymi devätnásťpalcovými liatymi ráfikmi. Interiéry všetkých budú čalúnené dvojfarebnou kombináciou kože a Alcantary, dekoračnými panelmi so striebristým povrchom a volanty dostanú obšitie Alcantarou.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY