vytisknout velikost písma Mitsuoka Orochi Final Edition: japonský excentrik sa lúči

Že ste ani nevedeli, že sa niečo také vôbec vyrába? To nič, predáva sa výhradne v Japonsku...
Mitsuoka Orochi Final Edition: japonský excentrik sa lúči

Keď sa povie Mitsuoka, vybavia sa väčšine z nás najmä prekarosované vozidlá Nissan Micra alebo Mazda MX-5 s povedzme nie príliš vábne pôsobiacim dizajnom, ktorý odkazuje na klasické európske automobily. Avšak už od roku 2001 sa vyrába aj kupé Mitsuoka Orochi (dostupné aj v prevedení roadster), ktoré je originálnou konštrukciou využívajúcou niektorých prvkov a postupov z niekdajšej Hondy NSX.

Mitsuoka Orochi 1.jpgMitsuoka Orochi 2.jpgMitsuoka Orochi 4.jpgMitsuoka Orochi 6.jpgMitsuoka Orochi 8.jpgMitsuoka Orochi 9.jpg
Lúčenie po trinástich rokoch výroby: Mitsuoka Orochi Final Edition

Pred zadnou nápravou tohto modelu sa aj po rokoch stále nachádza vidlicový, atmosféricky plnený šesťvalec Toyota s objemom 3,3 l, výkonom 233 koní (172 kW) a krútiacim momentom 328 Nm. Nadväzuje naň päťstupňová samočinná prevodovka prenášajúca krútiaci moment na kolesá zadnej nápravy. S cenou začínajúcou v prepočte na sume 91 tisíc eur v týchto dňoch vstúpila do predajov rozlúčková séria v podobe modelu Mitsuoka Orochi Final Edition.

Presnejšie povedané, pôjde celkovo o päť sérií, ktoré budú vybavené napríklad dodatočnými spojlermi vpredu aj vzadu alebo špeciálnymi devätnásťpalcovými liatymi ráfikmi. Interiéry všetkých budú čalúnené dvojfarebnou kombináciou kože a Alcantary, dekoračnými panelmi so striebristým povrchom a volanty dostanú obšitie Alcantarou.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY