vytisknout velikost písma Mitsuoka Orochi ešte nekončí. Bude posledná limitovaná edícia

Mitsuoka Orochi ešte nekončí. Bude posledná limitovaná edícia

Tak nakoniec bude ešte jedna limitovaná edícia čudnosti menom Mitsuoka Orochi. Výrobca svetu sľúbil, že už to tento rok konečne po predstavení Orochi Final Edition nechá tak, ale potom si všetko rozmyslel a vyrobí ešte jedenásť áut v obmedzenej edícii Orochi Evangelion.

orochi (1).jpgorochi (2).jpg
Vkusné, decentné, nenápadné, vyvážené... To je Mitsuoka Orochi

Pod psychedelickým kabátom sa ukrýva model kupé, ktorý je na trhu už od roku 2006. Poháňa ho vidlicový šesťvalec Toyota so skromným výkonom 172 kW (234 k) a krútiacim momentom 328 Nm. Ten cez päťstupňový automat roztáča zadné kolesá.

Posledná edícia Mitsuoka Orochi Evangelion Edition vzniká na oslavu animovanú seriálu Neon Genesis Evangelion. No, my toto proste nevieme oceniť, ale každý tovar má svojho kupcu. A tomuto by sa mohli ľudia v múzeách kuriozít po celom svete smiať ešte veľmi dlho. A potom už snáď konečne Mitsuoka Orochi skončí. Nadobro.

orochi (3).jpgorochi (4).jpgorochi (5).jpgorochi (6).jpgorochi (7).jpgorochi (8).jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY