vytisknout velikost písma Mitsubishi ukazuje tri nové štúdie pre Tokio, všetko to sú SUV...

Zabudnite na Frankfurt: blíži sa autosalón v Tokiu, na ktorom si možno niektoré japonské automobilky budú chcieť trochu vylepšiť reputáciu...
Mitsubishi ukazuje tri nové štúdie pre Tokio, všetko to sú SUV...

Na autosalóne v Tokiu, ktorý svoje brány otvorí 23. novembra, predstaví hneď tri nové koncepčné štúdie, ktorých podobu naznačujú nové snímky. Všetky majú byť podľa tvrdenia výrobcu zamerané na "zodpovednosť k životnému prostrediu, potešenie z jazdy, pevnosť a bezpečnosť".

Mitsubishi koncepty pro Tokio 1.jpgMitsubishi koncepty pro Tokio 2.jpgMitsubishi koncepty pro Tokio 3.jpgMitsubishi koncepty pro Tokio 4.jpg
Zľava štúdia Mitsubishi Concept GC-PHEV, Concept XR-PHEV a Concept AR, dole potom iná kresba prvého z nich

Naznačiť majú tiež to, kam sa budú uberať kroky stylistov Mitsubishi v dohľadnej i vzdialenejšej dobe, všimneme si najmä tenkých a dlhých predných svetlometov a širokých chladičových masiek. Na skupinovej snímke uprostred stojí štúdia veľkého SUV Mitsubishi Concept GC-PHEV opatrená systémom pohonu všetkých kolies S-AWC známym napríklad z modelu Mitsubishi Outlander GT.

Úplne vľavo parkuje koncept kompaktného SUV Mitsubishi Concept XR-PHEV, ktorý má byť tiež osadený hybridnú pohonnú sústavou. Vynikať má ľahkú stavbou, elegantnými líniami pripomínajúcimi kupé a významným dôrazom na nízku spotrebu paliva. Trojicu nových štúdií Mitsubishi pripravenú pre tohtoročnú Tokio uzatvára Concept AR, ktorý má ponúknuť prednosti SUV s priestranným interiérom MPV. O jeho pohon sa postará kompaktný zážihový motor s priamym vstrekovaním benzínu a preplňovaním.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY