vytisknout velikost písma Mitsubishi ukazuje tri nové štúdie pre Tokio, všetko to sú SUV...

Zabudnite na Frankfurt: blíži sa autosalón v Tokiu, na ktorom si možno niektoré japonské automobilky budú chcieť trochu vylepšiť reputáciu...
Mitsubishi ukazuje tri nové štúdie pre Tokio, všetko to sú SUV...

Na autosalóne v Tokiu, ktorý svoje brány otvorí 23. novembra, predstaví hneď tri nové koncepčné štúdie, ktorých podobu naznačujú nové snímky. Všetky majú byť podľa tvrdenia výrobcu zamerané na "zodpovednosť k životnému prostrediu, potešenie z jazdy, pevnosť a bezpečnosť".

Mitsubishi koncepty pro Tokio 1.jpgMitsubishi koncepty pro Tokio 2.jpgMitsubishi koncepty pro Tokio 3.jpgMitsubishi koncepty pro Tokio 4.jpg
Zľava štúdia Mitsubishi Concept GC-PHEV, Concept XR-PHEV a Concept AR, dole potom iná kresba prvého z nich

Naznačiť majú tiež to, kam sa budú uberať kroky stylistov Mitsubishi v dohľadnej i vzdialenejšej dobe, všimneme si najmä tenkých a dlhých predných svetlometov a širokých chladičových masiek. Na skupinovej snímke uprostred stojí štúdia veľkého SUV Mitsubishi Concept GC-PHEV opatrená systémom pohonu všetkých kolies S-AWC známym napríklad z modelu Mitsubishi Outlander GT.

Úplne vľavo parkuje koncept kompaktného SUV Mitsubishi Concept XR-PHEV, ktorý má byť tiež osadený hybridnú pohonnú sústavou. Vynikať má ľahkú stavbou, elegantnými líniami pripomínajúcimi kupé a významným dôrazom na nízku spotrebu paliva. Trojicu nových štúdií Mitsubishi pripravenú pre tohtoročnú Tokio uzatvára Concept AR, ktorý má ponúknuť prednosti SUV s priestranným interiérom MPV. O jeho pohon sa postará kompaktný zážihový motor s priamym vstrekovaním benzínu a preplňovaním.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

dnes | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

včera | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY