vytisknout velikost písma Mitsubishi nahradí Lancer sedanom od Renaultu alebo Nissanu

Mitsubishi nahradí Lancer sedanom od Renaultu alebo Nissanu

Mitsubishi Lancer nie je príliš úspešný model. Vlastne je to na európskom trhu v segmente C celkom veľký a smutný prepadák. Kým napríklad Volkswagen predáva mesačne v priemere cez 40 000 Golfov, Mitsubishi sotva dosiahne na tri tisícky predaných kusov Lanceru.

S vylepšením pozície na trhu má značke Mitsubishi pomôcť partnerstvo s alianciou Renault-Nissan, z ktorého majú v najbližších rokoch vzísť dve autá. Väčší sedan postavený na báze Renaultu Latitude je určený pre Áziu a Severnú Ameriku, menší sedan segmentu C potom zamieri do Európy.

Všetky tri automobilky zatiaľ iba potvrdili spoluprácu, presnejšie dáta ohľadom menšieho sedanu pre Európu zatiaľ nespresnili. No asi najlogickejšie je použitie novej platformy CMF-CD, na ktorej jazdí nový Qashqai, X-Trail a Espace. Na rovnakej platforme príde aj v roku 2016 nový Renault Mégane.

Mitsubishi ešte odmieta potvrdiť, či sa bude jednať o samostatný model alebo len o Renault alebo Nissan s inou značkou na kapote. Rovnako tak japonská automobilka nepotvrdila, kde by sa mal pre Európu určený sedan segmentu C vyrábať.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY