vytisknout velikost písma Mitsubishi Lancer Evo: Niekoľko zmien pre rok 2015, ktoré sa nás netýkajú

Mitsubishi Lancer Evo: Niekoľko zmien pre rok 2015, ktoré sa nás netýkajú

Mitsubishi Lancer Evo X už je na mnohých trhoch minulosťou. Na tom americkom sa však stále ešte predáva a dokonca automobilka prišla pre nadchádzajúci modelový rok s niekoľkými drobnými zmenami. Americkí zákazníci sa môžu tešiť predovšetkým na lepšiu výbavu.

Do základnej výbavy sa dostal systém Bluetooth, USB, hlasové ovládanie, automatická klimatizácia a kožou potiahnutý volant. Vyššia úroveň GSR ponúkne lepšie ozvučenie, kožené športové sedadlá Recaro, strešné okno a čierne lesklé dekory do interiéru. V maximálnej výbave MR nájdete audiosystém Rockford, automatické stierače alebo automatické svetlá. GSR potom ponúkne osemnásťpalcové kolesá Enkei, MR jazdí na diskoch BBS.

Pod kapotou amerického Mitsubishi Lancer Evo X je preplňovaný dvojliter disponujúci maximálnym výkonom 214 kW (291 k) pri 6500 ot./min a vrcholom krútiaceho momentu 406 Nm, ktorý je dostupný pri 4000 ot./min. Štandardom je päťstupňová manuálna prevodovka, na želanie je k dispozícii šesťstupňový automat.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY