vytisknout velikost písma Mitsubishi Lancer Evo: Niekoľko zmien pre rok 2015, ktoré sa nás netýkajú

Mitsubishi Lancer Evo: Niekoľko zmien pre rok 2015, ktoré sa nás netýkajú

Mitsubishi Lancer Evo X už je na mnohých trhoch minulosťou. Na tom americkom sa však stále ešte predáva a dokonca automobilka prišla pre nadchádzajúci modelový rok s niekoľkými drobnými zmenami. Americkí zákazníci sa môžu tešiť predovšetkým na lepšiu výbavu.

Do základnej výbavy sa dostal systém Bluetooth, USB, hlasové ovládanie, automatická klimatizácia a kožou potiahnutý volant. Vyššia úroveň GSR ponúkne lepšie ozvučenie, kožené športové sedadlá Recaro, strešné okno a čierne lesklé dekory do interiéru. V maximálnej výbave MR nájdete audiosystém Rockford, automatické stierače alebo automatické svetlá. GSR potom ponúkne osemnásťpalcové kolesá Enkei, MR jazdí na diskoch BBS.

Pod kapotou amerického Mitsubishi Lancer Evo X je preplňovaný dvojliter disponujúci maximálnym výkonom 214 kW (291 k) pri 6500 ot./min a vrcholom krútiaceho momentu 406 Nm, ktorý je dostupný pri 4000 ot./min. Štandardom je päťstupňová manuálna prevodovka, na želanie je k dispozícii šesťstupňový automat.

Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Keď sa pozriete, čo a za koľko ponúka konkurencia, napríklad tá z Bologne, nie je celková cena za plne vybavené BMW S 1000 XR nijako prehnaná. Faktom ale zostáva, že tento neobvyklý adventure bike nie je pre každého.

dnes | Dalibor Žák
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY