vytisknout velikost písma Mitsubishi Lancer Evo: Niekoľko zmien pre rok 2015, ktoré sa nás netýkajú

Mitsubishi Lancer Evo: Niekoľko zmien pre rok 2015, ktoré sa nás netýkajú

Mitsubishi Lancer Evo X už je na mnohých trhoch minulosťou. Na tom americkom sa však stále ešte predáva a dokonca automobilka prišla pre nadchádzajúci modelový rok s niekoľkými drobnými zmenami. Americkí zákazníci sa môžu tešiť predovšetkým na lepšiu výbavu.

Do základnej výbavy sa dostal systém Bluetooth, USB, hlasové ovládanie, automatická klimatizácia a kožou potiahnutý volant. Vyššia úroveň GSR ponúkne lepšie ozvučenie, kožené športové sedadlá Recaro, strešné okno a čierne lesklé dekory do interiéru. V maximálnej výbave MR nájdete audiosystém Rockford, automatické stierače alebo automatické svetlá. GSR potom ponúkne osemnásťpalcové kolesá Enkei, MR jazdí na diskoch BBS.

Pod kapotou amerického Mitsubishi Lancer Evo X je preplňovaný dvojliter disponujúci maximálnym výkonom 214 kW (291 k) pri 6500 ot./min a vrcholom krútiaceho momentu 406 Nm, ktorý je dostupný pri 4000 ot./min. Štandardom je päťstupňová manuálna prevodovka, na želanie je k dispozícii šesťstupňový automat.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY