vytisknout velikost písma Mitsubishi Evo X FQ-440 MR oslávi štyridsiatku značky, vznikne ich len 40

Značka Mitsubishi pripravila pre Veľkú Britániu špeciálnu sériu slávneho Eva.

Už čoskoro nás zrejme čaká striedanie stráží a je celkom možné, že pripravované Mitsubishi Evo dostane trojvalec 1,1 l a elektromotor. Ale ešte je tu Evo X! Novinka má celé meno Mitsubishi Lancer Evolution X FQ-440 MR, stáť bude 50 000 libier a ponúkne celý rad čiastkových technických vylepšení. Zmena programu riadiacej jednotky a úpravy na saní, výfuku a vstrekovačoch priniesli zvýšenie výkonu na 446 koní (328 kW) a krútiaci moment 558 Nm.

Mitsubishi Evo X FQ 440.jpg
Mitsubishi Lancer Evolution X v špeciálnej edícii FQ-440 MR
 

Všetkých štyridsať zákazníkov sa môže tešiť na ďalej znížený podvozok (o 35 mm vpredu ao 30 mm vzadu), osemnásťpalcové liate ráfiky a xenónové svetlomety, Mitsubishi Evo X FQ-440 MR bude ale k dispozícii len v bielej farbe. Interiér bol vybavený kožou čalúnenými športovými sedadlami Recaro, samočinnou klimatizáciou a rozšírenou multimediálnou zábavnou sústavou zahŕňajúcou aj navigáciu, sedempalcový displej a všestrannú konektivitu vrátane Bluetooth.

Všetky vozidlá tejto špeciálnej edície budú štandardne a povinne (je to súčasťou záručných podmienok) osadené záznamníkom jazdných údajov napojeným priamo na riadiacu jednotku vozidla. Bude z neho možné vyčítať množstvo informácií vrátane spôsobu jazdy a aktuálneho stavu vozidla.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY