vytisknout velikost písma Mitsubishi Evo X FQ-440 MR oslávi štyridsiatku značky, vznikne ich len 40

Značka Mitsubishi pripravila pre Veľkú Britániu špeciálnu sériu slávneho Eva.

Už čoskoro nás zrejme čaká striedanie stráží a je celkom možné, že pripravované Mitsubishi Evo dostane trojvalec 1,1 l a elektromotor. Ale ešte je tu Evo X! Novinka má celé meno Mitsubishi Lancer Evolution X FQ-440 MR, stáť bude 50 000 libier a ponúkne celý rad čiastkových technických vylepšení. Zmena programu riadiacej jednotky a úpravy na saní, výfuku a vstrekovačoch priniesli zvýšenie výkonu na 446 koní (328 kW) a krútiaci moment 558 Nm.

Mitsubishi Evo X FQ 440.jpg
Mitsubishi Lancer Evolution X v špeciálnej edícii FQ-440 MR
 

Všetkých štyridsať zákazníkov sa môže tešiť na ďalej znížený podvozok (o 35 mm vpredu ao 30 mm vzadu), osemnásťpalcové liate ráfiky a xenónové svetlomety, Mitsubishi Evo X FQ-440 MR bude ale k dispozícii len v bielej farbe. Interiér bol vybavený kožou čalúnenými športovými sedadlami Recaro, samočinnou klimatizáciou a rozšírenou multimediálnou zábavnou sústavou zahŕňajúcou aj navigáciu, sedempalcový displej a všestrannú konektivitu vrátane Bluetooth.

Všetky vozidlá tejto špeciálnej edície budú štandardne a povinne (je to súčasťou záručných podmienok) osadené záznamníkom jazdných údajov napojeným priamo na riadiacu jednotku vozidla. Bude z neho možné vyčítať množstvo informácií vrátane spôsobu jazdy a aktuálneho stavu vozidla.

Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Keď sa pozriete, čo a za koľko ponúka konkurencia, napríklad tá z Bologne, nie je celková cena za plne vybavené BMW S 1000 XR nijako prehnaná. Faktom ale zostáva, že tento neobvyklý adventure bike nie je pre každého.

dnes | Dalibor Žák
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY