vytisknout velikost písma Mitsubishi Evo nebude. Je to dinosaurus v elektrickej dobe, hovorí automobilka

Mitsubishi Evo nebude. Je to dinosaurus v elektrickej dobe, hovorí automobilka

Kým Subaru uviedlo na trh "novú" generáciu svojho klasického modelu WRX STI, Mitsubishi už model Evo definitívne pochovalo. Síce sa sem tam objavia špekulácie o možnom nástupcovi, tu s dieselom, tam potom zase s trojvalcom a hybridným pohonom, ale šéf automobilky to rázne uťal.

Žiadne ďalšie Mitsubishi Evo nebude. "Je to dinosaurus v elektrickej dobe. Už nikdy nebude žiadne športové Mitsubishi so spaľovacím motorom," povedal šéf automobilky Osamu Masuko britskému magazínu Car. Automobilka sa podľa neho posúva niekam úplne inam a auto ako Evo už nemá vôbec žiadny zmysel.

Ak sa niekedy v budúcnosti objavia výkonné a športovo zamerané Mitsubishi, bude to pravdepodobne čistý elektromobil, maximálne plug-in hybrid s pomocným spaľovacím motorom. Ale zatiaľ také auto nie je ani v plánoch, aj keď sa o ňom občas hovorí.

Mitsubishi Lance Evo a neskôr len Evo prešlo počas dvadsiatich dvoch rokov existencie celkom desiatkou rôznych generácií. Mitsubishi sa ale teraz chce sústrediť na segment SUV a tiež na plne elektrická auta. Dôležitá bude tiež zmena obchodnej stratégie a marketingu.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY