vytisknout velikost písma Mitsubishi Evo nebude. Je to dinosaurus v elektrickej dobe, hovorí automobilka

Mitsubishi Evo nebude. Je to dinosaurus v elektrickej dobe, hovorí automobilka

Kým Subaru uviedlo na trh "novú" generáciu svojho klasického modelu WRX STI, Mitsubishi už model Evo definitívne pochovalo. Síce sa sem tam objavia špekulácie o možnom nástupcovi, tu s dieselom, tam potom zase s trojvalcom a hybridným pohonom, ale šéf automobilky to rázne uťal.

Žiadne ďalšie Mitsubishi Evo nebude. "Je to dinosaurus v elektrickej dobe. Už nikdy nebude žiadne športové Mitsubishi so spaľovacím motorom," povedal šéf automobilky Osamu Masuko britskému magazínu Car. Automobilka sa podľa neho posúva niekam úplne inam a auto ako Evo už nemá vôbec žiadny zmysel.

Ak sa niekedy v budúcnosti objavia výkonné a športovo zamerané Mitsubishi, bude to pravdepodobne čistý elektromobil, maximálne plug-in hybrid s pomocným spaľovacím motorom. Ale zatiaľ také auto nie je ani v plánoch, aj keď sa o ňom občas hovorí.

Mitsubishi Lance Evo a neskôr len Evo prešlo počas dvadsiatich dvoch rokov existencie celkom desiatkou rôznych generácií. Mitsubishi sa ale teraz chce sústrediť na segment SUV a tiež na plne elektrická auta. Dôležitá bude tiež zmena obchodnej stratégie a marketingu.

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY