vytisknout velikost písma Mitsubishi Evo nebude. Je to dinosaurus v elektrickej dobe, hovorí automobilka

Mitsubishi Evo nebude. Je to dinosaurus v elektrickej dobe, hovorí automobilka

Kým Subaru uviedlo na trh "novú" generáciu svojho klasického modelu WRX STI, Mitsubishi už model Evo definitívne pochovalo. Síce sa sem tam objavia špekulácie o možnom nástupcovi, tu s dieselom, tam potom zase s trojvalcom a hybridným pohonom, ale šéf automobilky to rázne uťal.

Žiadne ďalšie Mitsubishi Evo nebude. "Je to dinosaurus v elektrickej dobe. Už nikdy nebude žiadne športové Mitsubishi so spaľovacím motorom," povedal šéf automobilky Osamu Masuko britskému magazínu Car. Automobilka sa podľa neho posúva niekam úplne inam a auto ako Evo už nemá vôbec žiadny zmysel.

Ak sa niekedy v budúcnosti objavia výkonné a športovo zamerané Mitsubishi, bude to pravdepodobne čistý elektromobil, maximálne plug-in hybrid s pomocným spaľovacím motorom. Ale zatiaľ také auto nie je ani v plánoch, aj keď sa o ňom občas hovorí.

Mitsubishi Lance Evo a neskôr len Evo prešlo počas dvadsiatich dvoch rokov existencie celkom desiatkou rôznych generácií. Mitsubishi sa ale teraz chce sústrediť na segment SUV a tiež na plne elektrická auta. Dôležitá bude tiež zmena obchodnej stratégie a marketingu.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY