vytisknout velikost písma Mitsubishi Concept XR-PHEV II: Možný nástupca ASX na prvej fotografii

Mitsubishi Concept XR-PHEV II: Možný nástupca ASX na prvej fotografii

Necelý mesiac po prvej upútavke zverejňuje Mitsubishi Motors fotografiu konceptu, ktorý sa predstaví vo svetovej premiére na ženevskom autosalóne. Mitsubishi Concept XR-PHEV II je malé SUV, ktoré by mohlo naznačovať nástupcu úspešného crossoveru ASX.

2015 GMS - Concept XR-PHEV II.jpg
Mitsubishi pripomína, že dizajn prednej masky nadväzuje na skorší motív veľkého off-roadu Pajero

Skratka PHEV (plug-in hybrid electric vehicle) hovorí, že sa jedná o hybrid, ktorý možno dobíjať z rozvodnej siete. Hnacia sústava obsahuje elektromotor s výkonom 120 kW (163 k) a poháňa predné kolesá. Automaticky prepína medzi čisto elektrickým, sériovým hybridným a paralelným hybridným režimom. Vďaka tomu nepresiahnu emisie CO2 v homologizačnom cykle hodnotu 40 g/km.

Mitsubishi Concept XR-PHEV II meria 4490 mm na dĺžku, 1890 mm na šírku a 1620 mm na výšku. Jeho rázvor činí 2670 mm - na milimeter rovnako ako u Mitsubishi ASX, ktoré je o 195 mm kratšie, o 120 mm užšie ao 5 mm vyššie.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY