vytisknout velikost písma Mitsubishi Concept XR-PHEV II: Možný nástupca ASX na prvej fotografii

Mitsubishi Concept XR-PHEV II: Možný nástupca ASX na prvej fotografii

Necelý mesiac po prvej upútavke zverejňuje Mitsubishi Motors fotografiu konceptu, ktorý sa predstaví vo svetovej premiére na ženevskom autosalóne. Mitsubishi Concept XR-PHEV II je malé SUV, ktoré by mohlo naznačovať nástupcu úspešného crossoveru ASX.

2015 GMS - Concept XR-PHEV II.jpg
Mitsubishi pripomína, že dizajn prednej masky nadväzuje na skorší motív veľkého off-roadu Pajero

Skratka PHEV (plug-in hybrid electric vehicle) hovorí, že sa jedná o hybrid, ktorý možno dobíjať z rozvodnej siete. Hnacia sústava obsahuje elektromotor s výkonom 120 kW (163 k) a poháňa predné kolesá. Automaticky prepína medzi čisto elektrickým, sériovým hybridným a paralelným hybridným režimom. Vďaka tomu nepresiahnu emisie CO2 v homologizačnom cykle hodnotu 40 g/km.

Mitsubishi Concept XR-PHEV II meria 4490 mm na dĺžku, 1890 mm na šírku a 1620 mm na výšku. Jeho rázvor činí 2670 mm - na milimeter rovnako ako u Mitsubishi ASX, ktoré je o 195 mm kratšie, o 120 mm užšie ao 5 mm vyššie.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY