vytisknout velikost písma Mitsubishi Concept XR-PHEV II: Možný nástupca ASX na prvej fotografii

Mitsubishi Concept XR-PHEV II: Možný nástupca ASX na prvej fotografii

Necelý mesiac po prvej upútavke zverejňuje Mitsubishi Motors fotografiu konceptu, ktorý sa predstaví vo svetovej premiére na ženevskom autosalóne. Mitsubishi Concept XR-PHEV II je malé SUV, ktoré by mohlo naznačovať nástupcu úspešného crossoveru ASX.

2015 GMS - Concept XR-PHEV II.jpg
Mitsubishi pripomína, že dizajn prednej masky nadväzuje na skorší motív veľkého off-roadu Pajero

Skratka PHEV (plug-in hybrid electric vehicle) hovorí, že sa jedná o hybrid, ktorý možno dobíjať z rozvodnej siete. Hnacia sústava obsahuje elektromotor s výkonom 120 kW (163 k) a poháňa predné kolesá. Automaticky prepína medzi čisto elektrickým, sériovým hybridným a paralelným hybridným režimom. Vďaka tomu nepresiahnu emisie CO2 v homologizačnom cykle hodnotu 40 g/km.

Mitsubishi Concept XR-PHEV II meria 4490 mm na dĺžku, 1890 mm na šírku a 1620 mm na výšku. Jeho rázvor činí 2670 mm - na milimeter rovnako ako u Mitsubishi ASX, ktoré je o 195 mm kratšie, o 120 mm užšie ao 5 mm vyššie.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY