vytisknout velikost písma Mini predstavuje nový Clubman s pohonom všetkých kolies All4

Mini predstavuje nový Clubman s pohonom všetkých kolies All4

Vzhľadom k počasiu, ktoré aktuálne panuje nielen u nás, si automobilka Mini nemohla vybrať lepší čas pre oficiálne predstavenie nového Clubmanu s pohonom všetkých kolies, ktorý je v tomto prípade označený ako All4. Dostupný bude ako pre benzínový motor, tak pre diesel.

Presnejšie povedané si prípadní záujemcovia môžu zaobstarať štvorkolku v kombinácii s verziami Cooper S Clubman a Cooper SD Clubman. Mini teda ponúka pohon všetkých kolies pre dvojlitrový benzínový motor naladený na 141 kW (192 k), kde si môžete vybrať, či chcete manuálnu šesťstupňovú prevodovku alebo osemstupňový automat. V dvojlitrovom dieseli, ktorý produkuje 140 kW (190 k), je k dispozícii len osemstupňový automat.

Mini prezentuje pohon všetkých kolies All4 ako novú generáciu. Nový systém má byť ľahší a má mať menší vplyv na spotrebu. Clubman používa stále hnanú prednú nápravu, ku ktorej pripája pomocou elektrohydraulickej medzinápravovej spojky zadnú nápravu.

S manuálnou prevodovkou zvládne benzínová verzia šprint z nuly na 100 km/h za sedem sekúnd, diesel sa rozbehne z pokoja na 100 km/h za 7,2 s.

mini_all4_01.jpgmini_all4_02.jpgmini_all4_03.jpgmini_all4_05.jpgmini_all4_06.jpgmini_all4_08.jpgmini_all4_09.jpgmini_all4_12.jpgmini_all4_13.jpgmini_all4_14.jpgmini_all4_15.jpgmini_all4_16.jpgmini_all4_17.jpgmini_all4_22.jpgmini_all4_23.jpgmini_all4_24.jpgmini_all4_25.jpgmini_all4_26.jpgmini_all4_27.jpgmini_all4_30.jpgmini_all4_33.jpgmini_all4_34.jpgmini_all4_35.jpgmini_all4_37.jpgmini_all4_38.jpgmini_all4_39.jpgmini_all4_40.jpgmini_all4_41.jpgmini_all4_44.jpgmini_all4_45.jpgmini_all4_46.jpgmini_all4_47.jpgmini_all4_48.jpgmini_all4_49.jpgmini_all4_50.jpgmini_all4_51.jpgmini_all4_53.jpgmini_all4_54.jpgmini_all4_55.jpgmini_all4_56.jpgmini_all4_57.jpgmini_all4_58.jpgmini_all4_59.jpgmini_all4_60.jpgmini_all4_61.jpgmini_all4_65.jpgmini_all4_66.jpgmini_all4_68.jpgmini_all4_69.jpgmini_all4_70.jpgmini_all4_71.jpgmini_all4_72.jpgmini_all4_73.jpgmini_all4_74.jpgmini_all4_75.jpgmini_all4_76.jpgmini_all4_77.jpgmini_all4_79.jpgmini_all4_80.jpgmini_all4_81.jpgmini_all4_82.jpgmini_all4_83.jpgmini_all4_84.jpgmini_all4_85.jpgmini_all4_86.jpgmini_all4_87.jpg

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY