vytisknout velikost písma Mini predstavuje nový Clubman s pohonom všetkých kolies All4

Mini predstavuje nový Clubman s pohonom všetkých kolies All4

Vzhľadom k počasiu, ktoré aktuálne panuje nielen u nás, si automobilka Mini nemohla vybrať lepší čas pre oficiálne predstavenie nového Clubmanu s pohonom všetkých kolies, ktorý je v tomto prípade označený ako All4. Dostupný bude ako pre benzínový motor, tak pre diesel.

Presnejšie povedané si prípadní záujemcovia môžu zaobstarať štvorkolku v kombinácii s verziami Cooper S Clubman a Cooper SD Clubman. Mini teda ponúka pohon všetkých kolies pre dvojlitrový benzínový motor naladený na 141 kW (192 k), kde si môžete vybrať, či chcete manuálnu šesťstupňovú prevodovku alebo osemstupňový automat. V dvojlitrovom dieseli, ktorý produkuje 140 kW (190 k), je k dispozícii len osemstupňový automat.

Mini prezentuje pohon všetkých kolies All4 ako novú generáciu. Nový systém má byť ľahší a má mať menší vplyv na spotrebu. Clubman používa stále hnanú prednú nápravu, ku ktorej pripája pomocou elektrohydraulickej medzinápravovej spojky zadnú nápravu.

S manuálnou prevodovkou zvládne benzínová verzia šprint z nuly na 100 km/h za sedem sekúnd, diesel sa rozbehne z pokoja na 100 km/h za 7,2 s.

mini_all4_01.jpgmini_all4_02.jpgmini_all4_03.jpgmini_all4_05.jpgmini_all4_06.jpgmini_all4_08.jpgmini_all4_09.jpgmini_all4_12.jpgmini_all4_13.jpgmini_all4_14.jpgmini_all4_15.jpgmini_all4_16.jpgmini_all4_17.jpgmini_all4_22.jpgmini_all4_23.jpgmini_all4_24.jpgmini_all4_25.jpgmini_all4_26.jpgmini_all4_27.jpgmini_all4_30.jpgmini_all4_33.jpgmini_all4_34.jpgmini_all4_35.jpgmini_all4_37.jpgmini_all4_38.jpgmini_all4_39.jpgmini_all4_40.jpgmini_all4_41.jpgmini_all4_44.jpgmini_all4_45.jpgmini_all4_46.jpgmini_all4_47.jpgmini_all4_48.jpgmini_all4_49.jpgmini_all4_50.jpgmini_all4_51.jpgmini_all4_53.jpgmini_all4_54.jpgmini_all4_55.jpgmini_all4_56.jpgmini_all4_57.jpgmini_all4_58.jpgmini_all4_59.jpgmini_all4_60.jpgmini_all4_61.jpgmini_all4_65.jpgmini_all4_66.jpgmini_all4_68.jpgmini_all4_69.jpgmini_all4_70.jpgmini_all4_71.jpgmini_all4_72.jpgmini_all4_73.jpgmini_all4_74.jpgmini_all4_75.jpgmini_all4_76.jpgmini_all4_77.jpgmini_all4_79.jpgmini_all4_80.jpgmini_all4_81.jpgmini_all4_82.jpgmini_all4_83.jpgmini_all4_84.jpgmini_all4_85.jpgmini_all4_86.jpgmini_all4_87.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY