vytisknout velikost písma Mini predstavuje nový Clubman s pohonom všetkých kolies All4

Mini predstavuje nový Clubman s pohonom všetkých kolies All4

Vzhľadom k počasiu, ktoré aktuálne panuje nielen u nás, si automobilka Mini nemohla vybrať lepší čas pre oficiálne predstavenie nového Clubmanu s pohonom všetkých kolies, ktorý je v tomto prípade označený ako All4. Dostupný bude ako pre benzínový motor, tak pre diesel.

Presnejšie povedané si prípadní záujemcovia môžu zaobstarať štvorkolku v kombinácii s verziami Cooper S Clubman a Cooper SD Clubman. Mini teda ponúka pohon všetkých kolies pre dvojlitrový benzínový motor naladený na 141 kW (192 k), kde si môžete vybrať, či chcete manuálnu šesťstupňovú prevodovku alebo osemstupňový automat. V dvojlitrovom dieseli, ktorý produkuje 140 kW (190 k), je k dispozícii len osemstupňový automat.

Mini prezentuje pohon všetkých kolies All4 ako novú generáciu. Nový systém má byť ľahší a má mať menší vplyv na spotrebu. Clubman používa stále hnanú prednú nápravu, ku ktorej pripája pomocou elektrohydraulickej medzinápravovej spojky zadnú nápravu.

S manuálnou prevodovkou zvládne benzínová verzia šprint z nuly na 100 km/h za sedem sekúnd, diesel sa rozbehne z pokoja na 100 km/h za 7,2 s.

mini_all4_01.jpgmini_all4_02.jpgmini_all4_03.jpgmini_all4_05.jpgmini_all4_06.jpgmini_all4_08.jpgmini_all4_09.jpgmini_all4_12.jpgmini_all4_13.jpgmini_all4_14.jpgmini_all4_15.jpgmini_all4_16.jpgmini_all4_17.jpgmini_all4_22.jpgmini_all4_23.jpgmini_all4_24.jpgmini_all4_25.jpgmini_all4_26.jpgmini_all4_27.jpgmini_all4_30.jpgmini_all4_33.jpgmini_all4_34.jpgmini_all4_35.jpgmini_all4_37.jpgmini_all4_38.jpgmini_all4_39.jpgmini_all4_40.jpgmini_all4_41.jpgmini_all4_44.jpgmini_all4_45.jpgmini_all4_46.jpgmini_all4_47.jpgmini_all4_48.jpgmini_all4_49.jpgmini_all4_50.jpgmini_all4_51.jpgmini_all4_53.jpgmini_all4_54.jpgmini_all4_55.jpgmini_all4_56.jpgmini_all4_57.jpgmini_all4_58.jpgmini_all4_59.jpgmini_all4_60.jpgmini_all4_61.jpgmini_all4_65.jpgmini_all4_66.jpgmini_all4_68.jpgmini_all4_69.jpgmini_all4_70.jpgmini_all4_71.jpgmini_all4_72.jpgmini_all4_73.jpgmini_all4_74.jpgmini_all4_75.jpgmini_all4_76.jpgmini_all4_77.jpgmini_all4_79.jpgmini_all4_80.jpgmini_all4_81.jpgmini_all4_82.jpgmini_all4_83.jpgmini_all4_84.jpgmini_all4_85.jpgmini_all4_86.jpgmini_all4_87.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY