vytisknout velikost písma Mini predstavuje nový Clubman s pohonom všetkých kolies All4

Mini predstavuje nový Clubman s pohonom všetkých kolies All4

Vzhľadom k počasiu, ktoré aktuálne panuje nielen u nás, si automobilka Mini nemohla vybrať lepší čas pre oficiálne predstavenie nového Clubmanu s pohonom všetkých kolies, ktorý je v tomto prípade označený ako All4. Dostupný bude ako pre benzínový motor, tak pre diesel.

Presnejšie povedané si prípadní záujemcovia môžu zaobstarať štvorkolku v kombinácii s verziami Cooper S Clubman a Cooper SD Clubman. Mini teda ponúka pohon všetkých kolies pre dvojlitrový benzínový motor naladený na 141 kW (192 k), kde si môžete vybrať, či chcete manuálnu šesťstupňovú prevodovku alebo osemstupňový automat. V dvojlitrovom dieseli, ktorý produkuje 140 kW (190 k), je k dispozícii len osemstupňový automat.

Mini prezentuje pohon všetkých kolies All4 ako novú generáciu. Nový systém má byť ľahší a má mať menší vplyv na spotrebu. Clubman používa stále hnanú prednú nápravu, ku ktorej pripája pomocou elektrohydraulickej medzinápravovej spojky zadnú nápravu.

S manuálnou prevodovkou zvládne benzínová verzia šprint z nuly na 100 km/h za sedem sekúnd, diesel sa rozbehne z pokoja na 100 km/h za 7,2 s.

mini_all4_01.jpgmini_all4_02.jpgmini_all4_03.jpgmini_all4_05.jpgmini_all4_06.jpgmini_all4_08.jpgmini_all4_09.jpgmini_all4_12.jpgmini_all4_13.jpgmini_all4_14.jpgmini_all4_15.jpgmini_all4_16.jpgmini_all4_17.jpgmini_all4_22.jpgmini_all4_23.jpgmini_all4_24.jpgmini_all4_25.jpgmini_all4_26.jpgmini_all4_27.jpgmini_all4_30.jpgmini_all4_33.jpgmini_all4_34.jpgmini_all4_35.jpgmini_all4_37.jpgmini_all4_38.jpgmini_all4_39.jpgmini_all4_40.jpgmini_all4_41.jpgmini_all4_44.jpgmini_all4_45.jpgmini_all4_46.jpgmini_all4_47.jpgmini_all4_48.jpgmini_all4_49.jpgmini_all4_50.jpgmini_all4_51.jpgmini_all4_53.jpgmini_all4_54.jpgmini_all4_55.jpgmini_all4_56.jpgmini_all4_57.jpgmini_all4_58.jpgmini_all4_59.jpgmini_all4_60.jpgmini_all4_61.jpgmini_all4_65.jpgmini_all4_66.jpgmini_all4_68.jpgmini_all4_69.jpgmini_all4_70.jpgmini_all4_71.jpgmini_all4_72.jpgmini_all4_73.jpgmini_all4_74.jpgmini_all4_75.jpgmini_all4_76.jpgmini_all4_77.jpgmini_all4_79.jpgmini_all4_80.jpgmini_all4_81.jpgmini_all4_82.jpgmini_all4_83.jpgmini_all4_84.jpgmini_all4_85.jpgmini_all4_86.jpgmini_all4_87.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY