vytisknout velikost písma Mini Paceman Adventure je výstrelom do prázdna, ale poteší (+ 124x foto)

Značka Mini odhalila podobu svojho kompaktného pick-upu. Nerobí si žiadne nároky na vstup do sériovej výroby, no má svoje čaro...
Mini Paceman Adventure je výstrelom do prázdna, ale poteší (+ 124x foto)
Zoznam kapitol
  1. Mini Paceman Adventure
  2. Fotogaléria

Pick-up odvodený z rady Mini Paceman, prečo nie? Špekulovalo sa o ňom už niekoľko dní, teraz prichádza jeho finálna podoba. Je ňou plne funkčný prototyp Mini Adventure, ktorý údajne rozhodne do sériovej výroby nezamieri. Ide o Paceman Cooper S v jeho predfaceliftovej podobe, ktorú si do parády vzali mladí konštruktéri z dielní BMV v Mníchove a Dingolfingu.

P90148458-highRes.jpgP90148460-highRes.jpgP90148461-highRes.jpgP90148462-highRes.jpgP90148463-highRes.jpgP90148464-highRes.jpg
Mini Paceman Adventure: prototyp vo svojom plnom lesku

Vybavený je zeleným lakovaním Jungle Green, otvorenou ložnou plochou a strešnými nosičmi. Detaily zverejnené neboli, no Mini Paceman Adventure údajne stojí na upravenom podvozku so zvýšenou svetlou výškou. Vozidlo je ďalej osadené off-roadovými pneumatikami, šnorchlom pre brodenie, svetelnou rampou a rezervným kolesom umiestneným po vzore skutočných dobrodruhov na streche.

O pohon sa stará konvenčný, preplňovaný zážihový štvorvalec s objemom 1,6 l, výkonom 184 koní (135 kW) a krútiacim momentom 260 Nm, ktorý je prepojený s náhonom všetkých kolies All4.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY