vytisknout velikost písma Mini Paceman Adventure je výstrelom do prázdna, ale poteší (+ 124x foto)

Značka Mini odhalila podobu svojho kompaktného pick-upu. Nerobí si žiadne nároky na vstup do sériovej výroby, no má svoje čaro...
Mini Paceman Adventure je výstrelom do prázdna, ale poteší (+ 124x foto)
Zoznam kapitol
  1. Mini Paceman Adventure
  2. Fotogaléria

Pick-up odvodený z rady Mini Paceman, prečo nie? Špekulovalo sa o ňom už niekoľko dní, teraz prichádza jeho finálna podoba. Je ňou plne funkčný prototyp Mini Adventure, ktorý údajne rozhodne do sériovej výroby nezamieri. Ide o Paceman Cooper S v jeho predfaceliftovej podobe, ktorú si do parády vzali mladí konštruktéri z dielní BMV v Mníchove a Dingolfingu.

P90148458-highRes.jpgP90148460-highRes.jpgP90148461-highRes.jpgP90148462-highRes.jpgP90148463-highRes.jpgP90148464-highRes.jpg
Mini Paceman Adventure: prototyp vo svojom plnom lesku

Vybavený je zeleným lakovaním Jungle Green, otvorenou ložnou plochou a strešnými nosičmi. Detaily zverejnené neboli, no Mini Paceman Adventure údajne stojí na upravenom podvozku so zvýšenou svetlou výškou. Vozidlo je ďalej osadené off-roadovými pneumatikami, šnorchlom pre brodenie, svetelnou rampou a rezervným kolesom umiestneným po vzore skutočných dobrodruhov na streche.

O pohon sa stará konvenčný, preplňovaný zážihový štvorvalec s objemom 1,6 l, výkonom 184 koní (135 kW) a krútiacim momentom 260 Nm, ktorý je prepojený s náhonom všetkých kolies All4.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY