vytisknout velikost písma Mini hlási pripravenosť na dakarskej rallye. Do boja vyšle osem áut

Mini hlási pripravenosť na dakarskej rallye. Do boja vyšle osem áut

Ďalší ročník dakarskej rely sa nezadržateľne blíži. Ako už tradične sa na preteky pripravuje aj Mini, ktoré tentoraz nasadí hneď osem vozidiel. V továrenskom tíme pocestujú tri, ďalších päť pretekárskych špeciálov sa predstaví vo farbách súkromníkov. Mini má samozrejme len tie najvyššie ciele.

Leaderom tímu Monster Energy Rally Raid bude Nani Roma a jeho spolujazdec Michel Perin. Tých doprovodí Orlando Terranova / Bernardo Graue a Krzysztof Holowczyc / Xavier Panseri. Súkromné vozidlá potom bude riadiť Vladimir Vasilyev, Erik van Lønne, Boris Garafulic, Aidyn Rakhimbayev a Stephan Shott.

Nadchádzajúci ročník dakarskej rallye bude už tridsiaty siedmy a usporiadatelia sľubujú, že pôjde o najnáročnejší závod od presunu z Afriky. Posledný ročník vyhral práve Nani Roma.

Pripomeňme, že sa do tohto slávneho závodu vracia aj automobilka Peugeot, ktorá svoj špeciál predstavila už skôr.

mini_01_1.jpgmini_02_1.jpgmini_03.jpgmini_04_1.jpgmini_05_1.jpgmini_06_1.jpgmini_07_1.jpgmini_08_1.jpgmini_09_1.jpgmini_10_1.jpgmini_11_1.jpgmini_12.jpgmini_13.jpgmini_14.jpgmini_15.jpgmini_16.jpgmini_17.jpgmini_18.jpgmini_19.jpgmini_20.jpgmini_21.jpgmini_22.jpgmini_23.jpgmini_24.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY