vytisknout velikost písma Mini Clubman vyrastie v regulérny kombík, "mini" nie je ani náhodou

Britská značka skupiny BMW privezie do Ženevy Mini Clubman. Zatiaľ ho označuje ako koncept, ale jeho prevedenie naznačuje blízkosť sériovej verzii.
Mini Clubman vyrastie v regulérny kombík, "mini" nie je ani náhodou
Zoznam kapitol
  1. Koncept Mini Clubman
  2. Fotogaléria

Na autosalóne v Ženeve, ktorý začína už budúci týždeň, uvidíme aj nové Mini Clubman. Jedná sa o koncept. Prvé zverejnené fotografie ale naznačujú, že sériové prevedenie sa nijako dramaticky líšiť nebude, aspoň zvonku.

4036804081718367608.jpg6474300101844396569.jpg9453742591258026094.jpg
Nový Clubman je oproti súčasnému o 17 cm širší a má zadné dvere na oboch stranách

Koncept Mini Clubman je zatiaľ najdlhší model v ponuke Mini. Pri dĺžke 4223 mm, výške 1450 mm a šírke 1844 mm je len o chĺpok kratší a o kus širší než Škoda Fabia Combi. Kým doterajší Clubman má zadné "poldvere", otvárané proti smeru jazdy, a to ešte len na pravej strane, nová generácia dostane pár bežných zadných dverí zavesených vpredu.

Odklonom od štýlu všetkých súčasných Mini sú i horizontálne orientované zadné svetlá, ktoré majú zdôrazňovať šírku auta. Dvojkrídlové dvere do batožinového priestoru ale zostali.

10171327281479773044.jpg10289657601162351210.jpg1415061544693749268.jpgIlustrácie naznačujú príklon k jednoduchšiemu, moderne "upratenému" interiéru.
Výrazným posunom vpred bude podľa všetkého interiér, ktorého podobu zatiaľ vidíme len na počítačových ilustráciách. Zmizol panel kolískových tlačidiel, pribudol naopak panel dotykových ovládačov za radiacou pákou na stredovej konzole. Na rozdiel od exteriéru nie je zrejmé, nakoľko vážne možno s touto koncepciou interiéru počítať pre sériovú verziu. Len nedávno odhalené nové Mini totiž viacmenej drží doterajšiu linku.
Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY