vytisknout velikost písma Mini Clubman: Nová generácia na prvých fotkách

Mini Clubman: Nová generácia na prvých fotkách

Dnes by sa malo oficiálne predstaviť nové Mini Clubman, ale ako už sa mnohokrát potvrdilo, internet býva rýchlejší, takže si už teraz v menšom predstihu môžeme túto novinku prezrieť na oficiálnych fotkách. Ako sa vám nový Clubman páči?

Uniknuté fotky má na svedomí istý francúzsky dealer, ktorý ich umiestnil na svoj profil na Facebooku. Ako sa dalo čakať, dizajn je veľmi podobný tomu, čo ukázala štúdia Clubman Concept predstavená minulý rok a všeobecne sa tiež očakáva, že aj rozmery budú prakticky rovnaké. Spomínaná štúdia merala 4223 mm na dĺžku, 1844 mm na šírku a 1450 mm na výšku, teda bola o 161 mm dlhšia a o 25 mm širšia ako starý Clubman.

Na technické detaily si musíme ešte počkať. Ako už ale asi tušíte, základom je opäť platforma, ktorú používa nová generácia hatchbackov Mini alebo BMW radu 2. V ponuke tak môžeme očakávať dnes už známe štvorvalcové a trojvalcové motory.

clubman_01.jpgclubman_02.jpgclubman_03.jpgclubman_05.jpgclubman_06.jpgclubman_07.jpgclubman_08.jpgclubman_09.jpgclubman_12.jpgclubman_11.jpgclubman_13.jpgclubman_14.jpgclubman_15.jpgclubman_18.jpgclubman_19.jpgclubman_20.jpgclubman_16.jpgclubman_17.jpgclubman_10.jpgclubman_21.jpgclubman_22.jpgclubman_04.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY