vytisknout velikost písma Mini Clubman: Nová generácia na prvých fotkách

Mini Clubman: Nová generácia na prvých fotkách

Dnes by sa malo oficiálne predstaviť nové Mini Clubman, ale ako už sa mnohokrát potvrdilo, internet býva rýchlejší, takže si už teraz v menšom predstihu môžeme túto novinku prezrieť na oficiálnych fotkách. Ako sa vám nový Clubman páči?

Uniknuté fotky má na svedomí istý francúzsky dealer, ktorý ich umiestnil na svoj profil na Facebooku. Ako sa dalo čakať, dizajn je veľmi podobný tomu, čo ukázala štúdia Clubman Concept predstavená minulý rok a všeobecne sa tiež očakáva, že aj rozmery budú prakticky rovnaké. Spomínaná štúdia merala 4223 mm na dĺžku, 1844 mm na šírku a 1450 mm na výšku, teda bola o 161 mm dlhšia a o 25 mm širšia ako starý Clubman.

Na technické detaily si musíme ešte počkať. Ako už ale asi tušíte, základom je opäť platforma, ktorú používa nová generácia hatchbackov Mini alebo BMW radu 2. V ponuke tak môžeme očakávať dnes už známe štvorvalcové a trojvalcové motory.

clubman_01.jpgclubman_02.jpgclubman_03.jpgclubman_05.jpgclubman_06.jpgclubman_07.jpgclubman_08.jpgclubman_09.jpgclubman_12.jpgclubman_11.jpgclubman_13.jpgclubman_14.jpgclubman_15.jpgclubman_18.jpgclubman_19.jpgclubman_20.jpgclubman_16.jpgclubman_17.jpgclubman_10.jpgclubman_21.jpgclubman_22.jpgclubman_04.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY