vytisknout velikost písma MG3 predstavené, v Európe sa začne predávat tento rok

Čínský koncern SAIC právě představil sériové provedení svého kompaktního modelu MG3.
MG3 predstavené, v Európe sa začne predávat tento rok

Korporácia SAIC, existujúcy majiteľ legendárnej britskej automobilky MG, na svojom stánku na autosalóne v Šanghaji bez väčšieho humbuku predstavila svoj ​​nový malý hatchback MG3 v podobe, v ktorej sa má objaviť už tento rok na európskom kontinente. Model MG3 vznikol v koordinácii britského vývojového centra značky MG v Longbridge a nezaprie podobnosť s niekdajšou štúdií Zero. Jeho prvú verziu sme vám podrobne predstavili už pred viac ako dvoma rokmi.

Oproti vtedajšej štúdii bola na novom vozidle zľahka pozmenený predok, ktorý teraz pôsobí možno ešte progresívnejším dojmom korunovaným párom kriviek LED denného svietenia po stranách nárazníka, pričom zadná časť karosérie zostala zachovaná bez väčších úprav. Tiež začiernené stĺpiky karosérie budú pre sériovú výrobu zachované.

MG3 Evropa prev 1.jpgMG3 Evropa prev 2.jpgMG3 Evropa prev 3.jpg
Nový čínsky voz britskej výroby: MG3 vo svojej sériovej podobe

Interiér kompaktného päťdverového vozidla s dĺžkou karosérie 4 015 mm má ponúknuť dostatok priestoru pre štvoricu pasažierov vysokých 183 cm. O pohon sa postará sprvu výhradne zážihový, atmosféricky plnený štvorvalec VTi-TECH s objemom 1,5 l a výkonom 105 koní (77 kW), na ktorý nadviaže len päťstupňová, manuálne riadená prevodovka prenášajúca krútiaci moment motora na kolesá prednej nápravy.

Nový model MG3 bude po rade MG6 druhým z novodobých vozidiel značky MG, ktorý čínsky koncern SAIC ponúkne aj európskemu publiku a vyrábať ho bude vo svojej továrni v britskom Birminghame.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY