vytisknout velikost písma MG3 predstavené, v Európe sa začne predávat tento rok

Čínský koncern SAIC právě představil sériové provedení svého kompaktního modelu MG3.
MG3 predstavené, v Európe sa začne predávat tento rok

Korporácia SAIC, existujúcy majiteľ legendárnej britskej automobilky MG, na svojom stánku na autosalóne v Šanghaji bez väčšieho humbuku predstavila svoj ​​nový malý hatchback MG3 v podobe, v ktorej sa má objaviť už tento rok na európskom kontinente. Model MG3 vznikol v koordinácii britského vývojového centra značky MG v Longbridge a nezaprie podobnosť s niekdajšou štúdií Zero. Jeho prvú verziu sme vám podrobne predstavili už pred viac ako dvoma rokmi.

Oproti vtedajšej štúdii bola na novom vozidle zľahka pozmenený predok, ktorý teraz pôsobí možno ešte progresívnejším dojmom korunovaným párom kriviek LED denného svietenia po stranách nárazníka, pričom zadná časť karosérie zostala zachovaná bez väčších úprav. Tiež začiernené stĺpiky karosérie budú pre sériovú výrobu zachované.

MG3 Evropa prev 1.jpgMG3 Evropa prev 2.jpgMG3 Evropa prev 3.jpg
Nový čínsky voz britskej výroby: MG3 vo svojej sériovej podobe

Interiér kompaktného päťdverového vozidla s dĺžkou karosérie 4 015 mm má ponúknuť dostatok priestoru pre štvoricu pasažierov vysokých 183 cm. O pohon sa postará sprvu výhradne zážihový, atmosféricky plnený štvorvalec VTi-TECH s objemom 1,5 l a výkonom 105 koní (77 kW), na ktorý nadviaže len päťstupňová, manuálne riadená prevodovka prenášajúca krútiaci moment motora na kolesá prednej nápravy.

Nový model MG3 bude po rade MG6 druhým z novodobých vozidiel značky MG, ktorý čínsky koncern SAIC ponúkne aj európskemu publiku a vyrábať ho bude vo svojej továrni v britskom Birminghame.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY