vytisknout velikost písma MG3 predstavené, v Európe sa začne predávat tento rok

Čínský koncern SAIC právě představil sériové provedení svého kompaktního modelu MG3.
MG3 predstavené, v Európe sa začne predávat tento rok

Korporácia SAIC, existujúcy majiteľ legendárnej britskej automobilky MG, na svojom stánku na autosalóne v Šanghaji bez väčšieho humbuku predstavila svoj ​​nový malý hatchback MG3 v podobe, v ktorej sa má objaviť už tento rok na európskom kontinente. Model MG3 vznikol v koordinácii britského vývojového centra značky MG v Longbridge a nezaprie podobnosť s niekdajšou štúdií Zero. Jeho prvú verziu sme vám podrobne predstavili už pred viac ako dvoma rokmi.

Oproti vtedajšej štúdii bola na novom vozidle zľahka pozmenený predok, ktorý teraz pôsobí možno ešte progresívnejším dojmom korunovaným párom kriviek LED denného svietenia po stranách nárazníka, pričom zadná časť karosérie zostala zachovaná bez väčších úprav. Tiež začiernené stĺpiky karosérie budú pre sériovú výrobu zachované.

MG3 Evropa prev 1.jpgMG3 Evropa prev 2.jpgMG3 Evropa prev 3.jpg
Nový čínsky voz britskej výroby: MG3 vo svojej sériovej podobe

Interiér kompaktného päťdverového vozidla s dĺžkou karosérie 4 015 mm má ponúknuť dostatok priestoru pre štvoricu pasažierov vysokých 183 cm. O pohon sa postará sprvu výhradne zážihový, atmosféricky plnený štvorvalec VTi-TECH s objemom 1,5 l a výkonom 105 koní (77 kW), na ktorý nadviaže len päťstupňová, manuálne riadená prevodovka prenášajúca krútiaci moment motora na kolesá prednej nápravy.

Nový model MG3 bude po rade MG6 druhým z novodobých vozidiel značky MG, ktorý čínsky koncern SAIC ponúkne aj európskemu publiku a vyrábať ho bude vo svojej továrni v britskom Birminghame.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY