vytisknout velikost písma Mercedes triedy S znova obeťou tuningu. Tentoraz upravoval Moshammer

Mercedes triedy S znova obeťou tuningu. Tentoraz upravoval Moshammer

Mercedes-Benz triedy S sa stal predmetom záujmu rôznych úpravcov už niekoľkokrát. Posledný zaujímavý počin bol vidieť napríklad v Ženeve, kde Brabus vystavil model 900 Rocket, čo je monštrum s výkonom 900 koní. Dnes môžeme ponúknuť ďalšiu úpravu, o ktorú sa tentoraz postarala spoločnosť Manufaktur Moshammer Germany.

Tá pripravila na rozdiel od Brabusu decentnejšiu úpravu zameranú na rozšírenie karosérie a vylepšenú aerodynamiku. Auto dostalo vytiahnuté blatníky, nový predný nárazník s decentným predným spojlerom a pozornosť určite upúta aj upravená kapota.

Vzadu očakávajte klasické veci v podobe difúzora, dvojitých koncoviek výfuku a opäť sa aj tu dostalo na menší spojler. Konkrétne informácie bohužiaľ chýbajú. Podľa niektorých zdrojov ale poslúžila ako základ verzia S 63 AMG, pričom Moshammer údajne do techniky nezasahoval.

mosh_3.jpgmosh_4.jpgmosh_5.jpgmosh_6.jpgmosh_7.jpgmosh_8.jpgmosh_1.jpgmosh_2.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY