vytisknout velikost písma Mercedes triedy S znova obeťou tuningu. Tentoraz upravoval Moshammer

Mercedes triedy S znova obeťou tuningu. Tentoraz upravoval Moshammer

Mercedes-Benz triedy S sa stal predmetom záujmu rôznych úpravcov už niekoľkokrát. Posledný zaujímavý počin bol vidieť napríklad v Ženeve, kde Brabus vystavil model 900 Rocket, čo je monštrum s výkonom 900 koní. Dnes môžeme ponúknuť ďalšiu úpravu, o ktorú sa tentoraz postarala spoločnosť Manufaktur Moshammer Germany.

Tá pripravila na rozdiel od Brabusu decentnejšiu úpravu zameranú na rozšírenie karosérie a vylepšenú aerodynamiku. Auto dostalo vytiahnuté blatníky, nový predný nárazník s decentným predným spojlerom a pozornosť určite upúta aj upravená kapota.

Vzadu očakávajte klasické veci v podobe difúzora, dvojitých koncoviek výfuku a opäť sa aj tu dostalo na menší spojler. Konkrétne informácie bohužiaľ chýbajú. Podľa niektorých zdrojov ale poslúžila ako základ verzia S 63 AMG, pričom Moshammer údajne do techniky nezasahoval.

mosh_3.jpgmosh_4.jpgmosh_5.jpgmosh_6.jpgmosh_7.jpgmosh_8.jpgmosh_1.jpgmosh_2.jpg

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY