vytisknout velikost písma Mercedes triedy E (W213) čiastočne odložil maskovanie

Mercedes-Benz (W213) pokračuje v intenzívnom testovacom programe na českých cestách. Náš "dvorný dodávateľ" fotografií zamaskovaných mercedesov, H. Valečka z Plzne, nám poslal nové snímky testovacích modelov s trochu ľahším maskovaním.

11329954_1044414058920679_6979224369325464344_n.jpg11014272_10204162873543915_7895211544062885381_n.jpgDSCI0971.JPGZ odstupu je dobre vidieť, nakoľko nová trieda E pripomína menšie "céčko"; pod maskovaním sú zreteľné združené zadné svetlá aj predné svetlomety

Zatiaľ čo ešte v apríli mali prototypy úplne zamaskovaný predok a zadok osadený prídavnými svetlami, na týchto fotografiách sú zreteľne viditeľné predné svetlomety aj zadné svetlá v štýle aktuálnej triedy C. Jasnejšie je vidieť aj tvar zadných stĺpikov karosérie a oblé kontúry príznačné pre súčasný dizajnový sloh značky Mercedes -Benz.

DSCI0970.JPG11265478_10153317361594085_4041199500973277987_n.jpg
Bočný pohľad odhaľuje elegantné proporcie s dlhou kapotou a krátkym kufrom

Trieda E s označením W213 by mala byť odhalená ešte tento rok. Popri preplňovaných štvorvalcoch dostane aj šesťvalcové motory, tentoraz však radové. Vzhľad palubnej dosky by sa mal blížiť interiéru veľkej triedy S.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY