vytisknout velikost písma Mercedes triedy E (W213) čiastočne odložil maskovanie

Mercedes-Benz (W213) pokračuje v intenzívnom testovacom programe na českých cestách. Náš "dvorný dodávateľ" fotografií zamaskovaných mercedesov, H. Valečka z Plzne, nám poslal nové snímky testovacích modelov s trochu ľahším maskovaním.

11329954_1044414058920679_6979224369325464344_n.jpg11014272_10204162873543915_7895211544062885381_n.jpgDSCI0971.JPGZ odstupu je dobre vidieť, nakoľko nová trieda E pripomína menšie "céčko"; pod maskovaním sú zreteľné združené zadné svetlá aj predné svetlomety

Zatiaľ čo ešte v apríli mali prototypy úplne zamaskovaný predok a zadok osadený prídavnými svetlami, na týchto fotografiách sú zreteľne viditeľné predné svetlomety aj zadné svetlá v štýle aktuálnej triedy C. Jasnejšie je vidieť aj tvar zadných stĺpikov karosérie a oblé kontúry príznačné pre súčasný dizajnový sloh značky Mercedes -Benz.

DSCI0970.JPG11265478_10153317361594085_4041199500973277987_n.jpg
Bočný pohľad odhaľuje elegantné proporcie s dlhou kapotou a krátkym kufrom

Trieda E s označením W213 by mala byť odhalená ešte tento rok. Popri preplňovaných štvorvalcoch dostane aj šesťvalcové motory, tentoraz však radové. Vzhľad palubnej dosky by sa mal blížiť interiéru veľkej triedy S.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY