vytisknout velikost písma Mercedes S63 AMG Coupé dostal od Mansory ďalšiu dávku karbónu

Mercedes S63 AMG Coupé dostal od Mansory ďalšiu dávku karbónu

Mercedes-Benz triedy S Coupé sa už dočkal starostlivosti od spoločnosti Mansory skôr. Výsledok bolo možné vidieť tento rok vo Frankfurte a bol taký povedzme veľmi výrazný. Pre záujemcov o niečo decentnejšie (na pomery Mansory) prichádza pre tento model nová úprava. Opäť hrá prím karbón, ale tentoraz ho nenájdete úplne všade. Aj keď karbónu je na aute stále viac než dosť.

Nový (karbónový) je predný spojler, vývody na blatníkoch, menší strešný spojler a obrovské zadné krídlo. Došlo prirodzene na upravené prahy, zadný nárazník, difúzor i kapotu. Všetko podčiarkujú nové kolesá veľkosti 22 palcov, prípadne vzduchový podvozok znížený v základnom nastavení o tri centimetre.

Úprava vychádza z prevedenia S 63 AMG, ktoré štandardne ponúka 430 kW (585 koní). Ak vám to príde málo, môžete siahnuť po niektorej z úprav motora, ktorú Mansory ponúka. Tá "najslabšia" zdvihne výkon na 530 kW (720 k), výkonnejšou alternatívou je 588 kW (800 k), respektíve 662 kW (900 k) a vrcholom je prevedenie s maximom naladeným na 736 kW, teda tisíc koní.

mansory_1.jpgmansory_2.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY