vytisknout velikost písma Mercedes S63 AMG Coupé dostal od Mansory ďalšiu dávku karbónu

Mercedes S63 AMG Coupé dostal od Mansory ďalšiu dávku karbónu

Mercedes-Benz triedy S Coupé sa už dočkal starostlivosti od spoločnosti Mansory skôr. Výsledok bolo možné vidieť tento rok vo Frankfurte a bol taký povedzme veľmi výrazný. Pre záujemcov o niečo decentnejšie (na pomery Mansory) prichádza pre tento model nová úprava. Opäť hrá prím karbón, ale tentoraz ho nenájdete úplne všade. Aj keď karbónu je na aute stále viac než dosť.

Nový (karbónový) je predný spojler, vývody na blatníkoch, menší strešný spojler a obrovské zadné krídlo. Došlo prirodzene na upravené prahy, zadný nárazník, difúzor i kapotu. Všetko podčiarkujú nové kolesá veľkosti 22 palcov, prípadne vzduchový podvozok znížený v základnom nastavení o tri centimetre.

Úprava vychádza z prevedenia S 63 AMG, ktoré štandardne ponúka 430 kW (585 koní). Ak vám to príde málo, môžete siahnuť po niektorej z úprav motora, ktorú Mansory ponúka. Tá "najslabšia" zdvihne výkon na 530 kW (720 k), výkonnejšou alternatívou je 588 kW (800 k), respektíve 662 kW (900 k) a vrcholom je prevedenie s maximom naladeným na 736 kW, teda tisíc koní.

mansory_1.jpgmansory_2.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY