vytisknout velikost písma Mercedes S63 AMG Coupé dostal od Mansory ďalšiu dávku karbónu

Mercedes S63 AMG Coupé dostal od Mansory ďalšiu dávku karbónu

Mercedes-Benz triedy S Coupé sa už dočkal starostlivosti od spoločnosti Mansory skôr. Výsledok bolo možné vidieť tento rok vo Frankfurte a bol taký povedzme veľmi výrazný. Pre záujemcov o niečo decentnejšie (na pomery Mansory) prichádza pre tento model nová úprava. Opäť hrá prím karbón, ale tentoraz ho nenájdete úplne všade. Aj keď karbónu je na aute stále viac než dosť.

Nový (karbónový) je predný spojler, vývody na blatníkoch, menší strešný spojler a obrovské zadné krídlo. Došlo prirodzene na upravené prahy, zadný nárazník, difúzor i kapotu. Všetko podčiarkujú nové kolesá veľkosti 22 palcov, prípadne vzduchový podvozok znížený v základnom nastavení o tri centimetre.

Úprava vychádza z prevedenia S 63 AMG, ktoré štandardne ponúka 430 kW (585 koní). Ak vám to príde málo, môžete siahnuť po niektorej z úprav motora, ktorú Mansory ponúka. Tá "najslabšia" zdvihne výkon na 530 kW (720 k), výkonnejšou alternatívou je 588 kW (800 k), respektíve 662 kW (900 k) a vrcholom je prevedenie s maximom naladeným na 736 kW, teda tisíc koní.

mansory_1.jpgmansory_2.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY