vytisknout velikost písma Mercedes S 63 AMG Performance Studio: Ešte viac AMG

Mercedes S 63 AMG Performance Studio: Ešte viac AMG

Sériový Mercedes-Benz S 63 AMG Coupé určite nemá punc konfekčného tovaru, ale prečo nepomôcť hnuteľným zákazníkom "vyjadriť svoju individualitu", že áno?

1185820999172053078.jpg2031607794397333258.jpg359513643591313270-1.jpg
Nové kupé S 63 s nainštalovanými prvkami programu AMG Performance Studio

Program AMG Performance Studio pre nové vrcholné kupé stuttgartskej značky obsahuje napríklad exteriérový paket z uhlíkových vlákien. Karbón sa objavuje na prednom aj zadnom nárazníku, nástavcoch prahov a tiež krytoch spätných zrkadiel.

Tazvaný "Night paket" pozostáva z týchto a ďalších dielov vyvedených v čiernom "piano" laku s hlbokým leskom. Na výber je tiež niekoľko vzorov kovaných zliatinových kolies s priemerom 20 palcov, karbónový kryt motora, červené brzdové strmene, keramické brzdy alebo obmedzovač rýchlosti posunutý na 300 km/h.

Športová divízia Mercedesu ponúka tiež možnosť osobného vyzdvihnutia vozidla priamo v Affalterbachu, spojeného s prehliadkou továrne AMG.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY