vytisknout velikost písma Mercedes rozmaznáva zákazníkov limitovanou sériou luxusnej triedy S

Mercedes rozmaznáva zákazníkov limitovanou sériou luxusnej triedy S

Mercedes-Benz S550 Premium Sports je nová limitovaná edícia úspešnej vlajkovej lode trojcípej hviezdy. Limuzína v čiernej farbe Obsidian alebo bielej Diamond má stylingový paket AMG vrátane 20 "kolies, polohovateľné zadné sedadlá, jaseňové obloženie Designo alebo zábavný systém pre cestujúcich vzadu.

1431851651145613799.jpg1563472138922792814.jpg
Limitovaná séria Premium Sports má byť obmedzená na 200 kusov

Ako základ limitovanej edície poslúžil model S550 s predĺženým rázvorom. S550 je v Európe nepoužívané označenie pre biturbo osemvalec s objemom 4,7 l, ktorý u nás poznáme ako S 500. 

Limitovaná séria Premium Sports totiž nie je určená pre Európu, predávať sa bude zatiaľ len v Japonsku. Ceny začínajú na sume 18 100 000 jenov. Je ale možné, že neskôr ponúkne Mercedes podobný paket výbavy aj na ďalších trhoch.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY