vytisknout velikost písma Mercedes predstavil kombi triedy C vylepšené o paket AMG Line

Mercedes predstavil kombi triedy C vylepšené o paket AMG Line

Nová generácia Mercedesu-Benz triedy C sa nedávno predstavila s karosériou kombi. Rovnako ako pri sedane (a iných modeloch tejto značky), k dispozícii bude pre tento automobil aj balík AMG Line zameraný prevažne na vzhľad. Výsledok takto vylepšeného automobilu si môžete prezrieť na prvých fotkách.

Príplatková sada pridá napríklad matne strieborné lamely na masku chladiča, výraznejšie nástavce prahov a vzadu decentne upravený nárazník. V prípade benzínových verzií nájdete vzadu koncovky výfuku vyrobené z nerezovej ocele. Bočné okná potom navyše orámuje lišta z lešteného hliníka.

Auto stojí na osemnásťpalcových päťľúčových kolesách, na prednej náprave sa objavujú vŕtané kotúče. Jedinou technickou novinkou je športovo ladený podvozok znížený o pätnásť milimetrov. Do interiéru sa podľa očakávania nasťahoval športový volant.

Mercedes-Benz triedy C sa v prevedení kombi predstavil koncom mája. Novinka je oproti predchádzajúcej generácii ľahšia, dlhšia a predovšetkým ponúkne väčší rázvor náprav. Okrem benzínových a naftových variantov sa môžete tešiť aj na hybrid a skrátka neprídu ani záujemcovia o variant s pohonom 4MATIC. Predaj odštartuje v septembri.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY