vytisknout velikost písma Mercedes predstavil kombi triedy C vylepšené o paket AMG Line

Mercedes predstavil kombi triedy C vylepšené o paket AMG Line

Nová generácia Mercedesu-Benz triedy C sa nedávno predstavila s karosériou kombi. Rovnako ako pri sedane (a iných modeloch tejto značky), k dispozícii bude pre tento automobil aj balík AMG Line zameraný prevažne na vzhľad. Výsledok takto vylepšeného automobilu si môžete prezrieť na prvých fotkách.

Príplatková sada pridá napríklad matne strieborné lamely na masku chladiča, výraznejšie nástavce prahov a vzadu decentne upravený nárazník. V prípade benzínových verzií nájdete vzadu koncovky výfuku vyrobené z nerezovej ocele. Bočné okná potom navyše orámuje lišta z lešteného hliníka.

Auto stojí na osemnásťpalcových päťľúčových kolesách, na prednej náprave sa objavujú vŕtané kotúče. Jedinou technickou novinkou je športovo ladený podvozok znížený o pätnásť milimetrov. Do interiéru sa podľa očakávania nasťahoval športový volant.

Mercedes-Benz triedy C sa v prevedení kombi predstavil koncom mája. Novinka je oproti predchádzajúcej generácii ľahšia, dlhšia a predovšetkým ponúkne väčší rázvor náprav. Okrem benzínových a naftových variantov sa môžete tešiť aj na hybrid a skrátka neprídu ani záujemcovia o variant s pohonom 4MATIC. Predaj odštartuje v septembri.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY