vytisknout velikost písma Mercedes potvrdil triedu C v prevedení Cabriolet. Tu je prvý obrázok

Mercedes potvrdil triedu C v prevedení Cabriolet. Tu je prvý obrázok

Začiatkom tohto týždňa sa objavila oficiálna správa, ktorá sľubovala Mercedes-Benz triedy C v prevedení so skladacou strechou. Dnes už môžeme s určitosťou povedať, že išlo o pravdivú informáciu. Nemecká automobilka totiž túto novinku potvrdila.

Prostredníctvom svojho Facebooku vyslal Mercedes do sveta prvý obrázok a krátku informáciu o tom, že to bude v histórii vôbec prvýkrát, kedy trieda C dostane prevedenie kabriolet. Istá je tiež prítomnosť plátenej sťahovacej strechy alebo možné predvídať skutočnosť technického základu prevzatého z verzie C Coupé.

Na ďalšie informácie si musíme ešte počkať, no podľa dostupných neoficiálnych zdrojov bude možné zaobstarať C Cabriolet už v júni tohto roku. Pod kapotou môžeme očakávať známej jednotky 220 d, 250 d, 200, 250, 300 alebo 400. Časom by malo doraziť aj vrcholné AMG.
Oficiálna premiéra je naplánovaná na nadchádzajúci autosalón v Ženeve.

cc1.jpg
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY