vytisknout velikost písma Mercedes oslavuje zisk titulov v seriáli F1 špeciálnou edíciou pre A45 AMG

Mercedes oslavuje zisk titulov v seriáli F1 špeciálnou edíciou pre A45 AMG

Tento víkend sa ide záverečný závod seriálu F1, kde už je pre tento rok všetko rozhodnuté. Stajňa Mercedes-AMG Petronas Formula One Team oslavuje zisk pohára konštruktérov i jazdeckého titulu, čo je moment, ktorý stojí za pozornosť. A tak divízia AMG pripravila špeciálnu edíciu pre model A45 AMG. Názov má naozaj dlhý. Volá sa Mercedes AMG Petronas 2015 World Champion Edition.

Dizajnové zmeny obsahujú predovšetkým polepy odkazujúce na monoposty F1, veľmi výrazné sú ale aj nové devätnásťpalcové kolesá a sada aerodynamických doplnkov. Tie zahŕňajú veľký predný spojler a ešte väčšie krídlo nad zadným oknom.

Čo sa interiéru týka, tam očakávajte športové sedačky, farebné detaily opäť odkazujúce na tím Mercedes pôsobiace v F1 a prirodzene nesmie chýbať plaketa upozorňujúca na skutočnosť, že toto A45 AMG nie je úplne obyčajné.
V technike sa nič významného neudialo, takže aj toto A45 AMG, pretože ide samozrejme o verziu po facelifte, ponúkne zo svojho preplňovaného dvojlitra maximálny výkon 280 kW (381 k).

Mercedes potom vo svojej tlačovej správe neuvádza nejaký konkrétny počet kusov, ktorým by túto edíciu limitoval, no tá bude limitovaná časovo. Predaj začne v januári budúceho roka a zákazníci budú môcť podávať objednávky len do mája. Základná cena na nemeckom trhu činí 65 402 eur.

a45_omg_2.jpga45_omg_4.jpga45_omg_1.jpga45_omg_3.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY