vytisknout velikost písma Mercedes odhaľuje interiér auta, ktoré nepotrebuje vodiča

Mercedes odhaľuje interiér auta, ktoré nepotrebuje vodiča

Mercedes pripravuje štúdiu, ktorá predstaví pohľad automobilky na komfortné cestovanie budúcnosti. Základom je fakt, že pôjde o automobil schopný samostatnej prevádzky, teda o automobil, ktorý nepotrebuje vodiča. Ako bude vyzerať interiér takého auta, to naznačujú prvé obrázky.

Kompletné odhalenie prebehne na veľtrhu CES v januári budúceho roka.
Cestujúci sa môžu tešiť na štyroch samostatných sedadlách, pričom tie predné je možné otočiť proti smeru jazdy. Na čo sa tiež rozptyľovať, keď auto riadi za vás. Podlaha bude drevená, uprostred majú cestujúci k dispozícii malý stolík a nemalú časť interiéru pokrýva kvalitná koža.

V októbri zverejnili kolegovia zo serveru topspeed zábery riadne maskovaného Mercedesu, o ktorom sa vtedy nevedelo, čo z neho vzíde. Podľa prvých oficiálnych obrázkov môžeme odhadovať, že tieto špionážne fotky zachytávajú práve chystanú štúdiu spomínaného Mercedesu budúcnosti.

concept)_1.jpgconcept)_2.jpgconcept_study.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY