vytisknout velikost písma Mercedes nenechá Golf R400 len tak. Pripraví ostrejšie A 45 AMG

Mercedes nenechá Golf R400 len tak. Pripraví ostrejšie A 45 AMG

Titul najvýkonnejšieho sériovo vyrábaného benzínového dvojlitra aktuálne drží Mercedes s motorom naladeným na 265 kW (360 k) a 450 Nm. Už na budúci rok by mal podľa všetkého tento titul pripadnúť automobilke Volkswagen, ktorá chystá Golf R400. Ten tiež dostane benzínový dvojliter, ale výkon má prekročiť hranicu 400 koní. A to Mercedes nechce nechať len tak. Aj keď...

Šéf divízie AMG Tobias Moers prezradil počas autosalónu v Los Angeles kolegom z Auto Expressu, že je v pláne ľahšia a ostrejšia verzia A45 AMG. Použitý dvojliter má údajne ešte isté výkonnostné rezervy. Moers tiež podotkol, že Golf R400 neunikol jeho pozornosti.

No ostrejšie A 45 AMG hneď tak nepríde. Problém je údajne v nedostatku inžinierov, pretože divízia AMG je aktuálne plne zamestnaná príchodom GT S a C 63 AMG na trh a pripravuje sa tiež niekoľko faceliftov. Ak naozaj niečo ako Golf R400 príde, Volkswagen si teda bude môcť titul držiteľa najvýkonnejšieho dvojlitra nejaký ten rok v pokoji užívať.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY