vytisknout velikost písma Mercedes navyšuje produkciu dvanásťvalcov. Narastá dopyt

Kvůli rostoucí poptávce po motoru V12 bi-turbo Mercedes upraví výrobní linku v Mannheimu, kam se výroba přesune, a samozřejmě bude následovat filozofii „jeden motor — jeden člověk“.
Mercedes navyšuje produkciu dvanásťvalcov. Narastá dopyt

Tak to vidíte. Zatiaľ čo sa ostatné automobilky do nás snažia pchať downsizing a hybridy, zákazníci sú tým priamo znechutení a na truc, z princípu samotného, si kupujcí ten najväčší motor, ktorý je práve k dispozícii. A keď už nie je, pretože sa niekto v automobilke rozhodol, že veľké motory sú zle, idú ku konkurencii, ktorá im ho rada predá.

000.jpg001.jpg002.jpg
Výroba dvanásťvalcov sa presunie z Affalterbachu do Mannheimu. Tým sa uvoľnia kapacity pre viac osemvalcov AMG, ale zároveň sa navýši produkcia motorov V12.

Automobilka Mercedes-Benz je teraz nútená navýšiť produkciu dvanásťvalcov. Nestíha dodávať, objednávky sa len hrnú. Len pripomenieme, že šesťlitrový dvanásťvalec bi-turbo si kúpite v triede S vo verzii sedan i kupé, k dispozícii je (napriek skorším špekuláciám) aj v novom SL a dokonca aj v šialenom Mercedese G65, čo je zrejme najmenej politicky korektné auto na svete.

Kvôli rastúcemu dopytu po motore V12 bi-turbo dokonca Mercedes upraví výrobnú linku v Mannheime, kam sa výroba presunie, a samozrejme bude nasledovať filozofia "jeden motor - jeden človek", teda že každý jednotlivý motor bude zostavený jedným mechanikom.

Presunutie výroby navyše umožní uvoľniť kapacity v motorárni v Affalterbachu, takže automobilka uspokojí aj rastúci dopyt po osemvalcoch, ktoré tu zostanú vo výrobe.

Náš zákazník, náš pán. Tu vidíte, že keď necháte vo výrobe motor, ktorý s vašimi korporátnymi emisiami urobí presne to, čo manažéri ponorení do svojich excellovských tabuliek a grafov nechcú, zákazníci sa len pohrnú.

Niektorí ľudia si navyše kupujú veľké motory už len preto, že neustále žijú v strachu, že raz nebudú, tak aby už náhodou nebolo neskoro. Skrátka, keď si kúpite dvanásťvalec teraz, už vám ho nikto nezoberie, aj keby sa v EÚ postavili na hlavu.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY