vytisknout velikost písma Mercedes-Maybach triedy S: Superluxusná limuzína odhalená

Mercedes-Maybach triedy S: Superluxusná limuzína odhalená

Meno Maybach sa vracia späť na scénu. Mercedes aktuálne predstavil limuzínu, ktorá sa oficiálne volá Mercedes-Maybach triedy S. Máte záujem? Vyberať môžete medzi osemvalcovým a dvanásťvalcovým variantom. Nech zvolíte čokoľvek, vnútri o vás bude kráľovsky postarané.

Mercedes-Maybach triedy S dostal rázvor predĺžený na 3365 mm a celkovú dĺžku 5453 mm. Automobilka uvádza, že Maybach prerastá o dvadsať centimetrov na rázvore aj dĺžke klasickú triedu S s predĺženým rázvorom náprav. Rozdiel nájdete aj keď sa starostlivo pozriete na zadné dvere. Maybach ju má kratšiu, ale nemá tam trojuholníkové okienko. To sa presťahovalo priamo do zadného stĺpika.

Popisovať interiér snáď ani nemá zmysel. Keď si pozriete priloženú fotogalériu, iste viac než dobre pochopíte, ako luxusné toto auto bude. Patričný dojem má podčiarknuť navyše odhlučnenie. Mercedes o novom Maybachu hovorí ako o aute s najtichším interiérom na svete.

Ponuka motorizácií je skutočne pekná. "Sporiví" jedinci siahnu po S 500 s osemvalcom naladeným na 335 kW (455 k) a s krútiacim momentom 700 Nm. Kto chce naozaj všetko, ten dostane S 600 vybavený dvanásťvalcom s parametrami 390 kW (530 k) a 830 Nm. Naviac ale získa iba dobrý pocit, pretože obe varianty zvládnu stovku za päť sekúnd a obe majú maximálnu rýchlosť obmedzenú na 250 km/h.

Patrí sa doplniť, že osemvalec spolupracuje s deväťstupňovým automatom, zatiaľ čo dvanásťvalec používa sedemstupňovú automatickú prevodovku. V júni budúceho roka dorazí ešte prevedenie S 500 s pohonom všetkých kolies 4MATIC.

maybach_18.jpgmaybach_16.jpgmaybach_09.jpgmaybach_10.jpgmaybach_11.jpgmaybach_13.jpgmaybach_23.jpgmaybach_24.jpgmaybach_19.jpgmaybach_28.jpgmaybach_20.jpgmaybach_31.jpgmaybach_27.jpgmaybach_32.jpgmaybach_33.jpgmaybach_04.jpgmaybach_06.jpgmaybach_01.jpgmaybach_35.jpgmaybach_22.jpgmaybach_02.jpgmaybach_03.jpgmaybach_05.jpgmaybach_07.jpgmaybach_08.jpgmaybach_12.jpgmaybach_14.jpgmaybach_15.jpgmaybach_17.jpgmaybach_21.jpgmaybach_25.jpgmaybach_26.jpgmaybach_29.jpgmaybach_30.jpgmaybach_34.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY