vytisknout velikost písma Mercedes-Maybach triedy S: Superluxusná limuzína odhalená

Mercedes-Maybach triedy S: Superluxusná limuzína odhalená

Meno Maybach sa vracia späť na scénu. Mercedes aktuálne predstavil limuzínu, ktorá sa oficiálne volá Mercedes-Maybach triedy S. Máte záujem? Vyberať môžete medzi osemvalcovým a dvanásťvalcovým variantom. Nech zvolíte čokoľvek, vnútri o vás bude kráľovsky postarané.

Mercedes-Maybach triedy S dostal rázvor predĺžený na 3365 mm a celkovú dĺžku 5453 mm. Automobilka uvádza, že Maybach prerastá o dvadsať centimetrov na rázvore aj dĺžke klasickú triedu S s predĺženým rázvorom náprav. Rozdiel nájdete aj keď sa starostlivo pozriete na zadné dvere. Maybach ju má kratšiu, ale nemá tam trojuholníkové okienko. To sa presťahovalo priamo do zadného stĺpika.

Popisovať interiér snáď ani nemá zmysel. Keď si pozriete priloženú fotogalériu, iste viac než dobre pochopíte, ako luxusné toto auto bude. Patričný dojem má podčiarknuť navyše odhlučnenie. Mercedes o novom Maybachu hovorí ako o aute s najtichším interiérom na svete.

Ponuka motorizácií je skutočne pekná. "Sporiví" jedinci siahnu po S 500 s osemvalcom naladeným na 335 kW (455 k) a s krútiacim momentom 700 Nm. Kto chce naozaj všetko, ten dostane S 600 vybavený dvanásťvalcom s parametrami 390 kW (530 k) a 830 Nm. Naviac ale získa iba dobrý pocit, pretože obe varianty zvládnu stovku za päť sekúnd a obe majú maximálnu rýchlosť obmedzenú na 250 km/h.

Patrí sa doplniť, že osemvalec spolupracuje s deväťstupňovým automatom, zatiaľ čo dvanásťvalec používa sedemstupňovú automatickú prevodovku. V júni budúceho roka dorazí ešte prevedenie S 500 s pohonom všetkých kolies 4MATIC.

maybach_18.jpgmaybach_16.jpgmaybach_09.jpgmaybach_10.jpgmaybach_11.jpgmaybach_13.jpgmaybach_23.jpgmaybach_24.jpgmaybach_19.jpgmaybach_28.jpgmaybach_20.jpgmaybach_31.jpgmaybach_27.jpgmaybach_32.jpgmaybach_33.jpgmaybach_04.jpgmaybach_06.jpgmaybach_01.jpgmaybach_35.jpgmaybach_22.jpgmaybach_02.jpgmaybach_03.jpgmaybach_05.jpgmaybach_07.jpgmaybach_08.jpgmaybach_12.jpgmaybach_14.jpgmaybach_15.jpgmaybach_17.jpgmaybach_21.jpgmaybach_25.jpgmaybach_26.jpgmaybach_29.jpgmaybach_30.jpgmaybach_34.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY