vytisknout velikost písma Mercedes-Maybach triedy S: Superluxusná limuzína odhalená

Mercedes-Maybach triedy S: Superluxusná limuzína odhalená

Meno Maybach sa vracia späť na scénu. Mercedes aktuálne predstavil limuzínu, ktorá sa oficiálne volá Mercedes-Maybach triedy S. Máte záujem? Vyberať môžete medzi osemvalcovým a dvanásťvalcovým variantom. Nech zvolíte čokoľvek, vnútri o vás bude kráľovsky postarané.

Mercedes-Maybach triedy S dostal rázvor predĺžený na 3365 mm a celkovú dĺžku 5453 mm. Automobilka uvádza, že Maybach prerastá o dvadsať centimetrov na rázvore aj dĺžke klasickú triedu S s predĺženým rázvorom náprav. Rozdiel nájdete aj keď sa starostlivo pozriete na zadné dvere. Maybach ju má kratšiu, ale nemá tam trojuholníkové okienko. To sa presťahovalo priamo do zadného stĺpika.

Popisovať interiér snáď ani nemá zmysel. Keď si pozriete priloženú fotogalériu, iste viac než dobre pochopíte, ako luxusné toto auto bude. Patričný dojem má podčiarknuť navyše odhlučnenie. Mercedes o novom Maybachu hovorí ako o aute s najtichším interiérom na svete.

Ponuka motorizácií je skutočne pekná. "Sporiví" jedinci siahnu po S 500 s osemvalcom naladeným na 335 kW (455 k) a s krútiacim momentom 700 Nm. Kto chce naozaj všetko, ten dostane S 600 vybavený dvanásťvalcom s parametrami 390 kW (530 k) a 830 Nm. Naviac ale získa iba dobrý pocit, pretože obe varianty zvládnu stovku za päť sekúnd a obe majú maximálnu rýchlosť obmedzenú na 250 km/h.

Patrí sa doplniť, že osemvalec spolupracuje s deväťstupňovým automatom, zatiaľ čo dvanásťvalec používa sedemstupňovú automatickú prevodovku. V júni budúceho roka dorazí ešte prevedenie S 500 s pohonom všetkých kolies 4MATIC.

maybach_18.jpgmaybach_16.jpgmaybach_09.jpgmaybach_10.jpgmaybach_11.jpgmaybach_13.jpgmaybach_23.jpgmaybach_24.jpgmaybach_19.jpgmaybach_28.jpgmaybach_20.jpgmaybach_31.jpgmaybach_27.jpgmaybach_32.jpgmaybach_33.jpgmaybach_04.jpgmaybach_06.jpgmaybach_01.jpgmaybach_35.jpgmaybach_22.jpgmaybach_02.jpgmaybach_03.jpgmaybach_05.jpgmaybach_07.jpgmaybach_08.jpgmaybach_12.jpgmaybach_14.jpgmaybach_15.jpgmaybach_17.jpgmaybach_21.jpgmaybach_25.jpgmaybach_26.jpgmaybach_29.jpgmaybach_30.jpgmaybach_34.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

27. 2. 2017 | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY