vytisknout velikost písma Mercedes-Maybach triedy S: Superluxusná limuzína odhalená

Mercedes-Maybach triedy S: Superluxusná limuzína odhalená

Meno Maybach sa vracia späť na scénu. Mercedes aktuálne predstavil limuzínu, ktorá sa oficiálne volá Mercedes-Maybach triedy S. Máte záujem? Vyberať môžete medzi osemvalcovým a dvanásťvalcovým variantom. Nech zvolíte čokoľvek, vnútri o vás bude kráľovsky postarané.

Mercedes-Maybach triedy S dostal rázvor predĺžený na 3365 mm a celkovú dĺžku 5453 mm. Automobilka uvádza, že Maybach prerastá o dvadsať centimetrov na rázvore aj dĺžke klasickú triedu S s predĺženým rázvorom náprav. Rozdiel nájdete aj keď sa starostlivo pozriete na zadné dvere. Maybach ju má kratšiu, ale nemá tam trojuholníkové okienko. To sa presťahovalo priamo do zadného stĺpika.

Popisovať interiér snáď ani nemá zmysel. Keď si pozriete priloženú fotogalériu, iste viac než dobre pochopíte, ako luxusné toto auto bude. Patričný dojem má podčiarknuť navyše odhlučnenie. Mercedes o novom Maybachu hovorí ako o aute s najtichším interiérom na svete.

Ponuka motorizácií je skutočne pekná. "Sporiví" jedinci siahnu po S 500 s osemvalcom naladeným na 335 kW (455 k) a s krútiacim momentom 700 Nm. Kto chce naozaj všetko, ten dostane S 600 vybavený dvanásťvalcom s parametrami 390 kW (530 k) a 830 Nm. Naviac ale získa iba dobrý pocit, pretože obe varianty zvládnu stovku za päť sekúnd a obe majú maximálnu rýchlosť obmedzenú na 250 km/h.

Patrí sa doplniť, že osemvalec spolupracuje s deväťstupňovým automatom, zatiaľ čo dvanásťvalec používa sedemstupňovú automatickú prevodovku. V júni budúceho roka dorazí ešte prevedenie S 500 s pohonom všetkých kolies 4MATIC.

maybach_18.jpgmaybach_16.jpgmaybach_09.jpgmaybach_10.jpgmaybach_11.jpgmaybach_13.jpgmaybach_23.jpgmaybach_24.jpgmaybach_19.jpgmaybach_28.jpgmaybach_20.jpgmaybach_31.jpgmaybach_27.jpgmaybach_32.jpgmaybach_33.jpgmaybach_04.jpgmaybach_06.jpgmaybach_01.jpgmaybach_35.jpgmaybach_22.jpgmaybach_02.jpgmaybach_03.jpgmaybach_05.jpgmaybach_07.jpgmaybach_08.jpgmaybach_12.jpgmaybach_14.jpgmaybach_15.jpgmaybach_17.jpgmaybach_21.jpgmaybach_25.jpgmaybach_26.jpgmaybach_29.jpgmaybach_30.jpgmaybach_34.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY