vytisknout velikost písma Mercedes-Maybach S600 Pullman je demonštráciou veľkého bohatstva

Mercedes-Maybach S600 Pullman je demonštráciou veľkého bohatstva

Ikonický predĺžený Mercedes Pullman sa vracia a dokonca s logom Maybach. Novinka sa volá Mercedes-Maybach S600 Pullman a už samotný výzor naznačuje, že toto nebude nič pre chudobu. Všetko podtrhuje použitie dvakrát preplňovaného dvanásťvalca s výkonom 530 koní a krútiacim momentom 830 Nm, ktorý je k dispozícii v 1900 ot./min.

pull_6.jpg15C206_012.jpg15C206_011.jpgVšimnite si toho rozdielu vo veľkosti medzi novým Pullmanom a "obyčajným" Maybachom pre chudobného milionára

Obria limuzína je dlhá 6,5 metra a jej rázvor dosahuje 4481 mm, takže by sa medzi jeho kolesá vošla celá Škoda Fabia Combi. Pullman je tiež o 10 cm vyššie ako bežný Mercedes triedy S, takže o miesto nad hlavou nebude núdza.

Popisovať výbavu asi zmysel nemá, pretože keď si pôjdete... teda, keď oznámite svojmu komorníkovi, že máte záujem o Mercedes Pullman, proste poviete: "Jean, až sa vás budú pýtať, čo tam chcem za výbavu, povedzte im, že všetko."

Ale aj Mercedes-Maybach S600 Pullman má niekoľko simply clever riešení, napríklad hodvábne záclonky na zadných sedadlách alebo napríklad dáždnik. 

pull_1.jpgpull_2.jpgpull_3.jpgpull_4.jpgpull_5.jpg 15C206_013.jpg15C206_014.jpg2f4c45b0-a3dd-0132-79bc-00163e17fa4b.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY