vytisknout velikost písma Mercedes-Maybach Pullman mieri do Ženevy. Na dĺžku má 6,5 m

Mercedes-Maybach Pullman mieri do Ženevy. Na dĺžku má 6,5 m

V Ženeve si na svoje prídu aj priaznivci absolútneho luxusu. Mercedes tu totiž ukáže to najluxusnejšie, čo bude mať v ponuke. Tešte sa na riadne predĺženú triedu S, ktorá sa bude opäť prezentovať pod názvom Mercedes-Maybach. Na dĺžku toto auto meria 6,5 ​​metra a luxus vo vnútri nepozná hranice.

Mercedes-Maybach Pullman je dlhý presne 6499 mm, čo znamená, že je ešte o 1053 mm dlhší ako už predĺžený Mercedes-Maybach triedy S. Rázvor náprav sa dostal na 4418 mm a zväčšovala sa aj výška. Tá ponúkne 1598 mm, takže je Pullman o desať centimetrov vyšší ako základná trieda S.

Pullman je limuzína, ktorá má oddelený priestor pre vodiča od priestoru pre majiteľa a jeho spoločnosť. Prepážka sa prirodzene sťahuje elektricky a po stlačení tlačidla ju môžete zmeniť z priehľadnej na nepriehľadnú.

V interiéri sú dve maximálne luxusné kreslá orientované v smere jazdy, ďalšie dvojica je sklopná a je otočená proti smeru jazdy. Kto si bude priať, ten môže dostať svoj Pullman bez týchto "núdzových" sedadiel a auto s dĺžkou 6,5 m bude tým pádom štvormiestne.

Pod kapotou nečakajte nič iného ako dvakrát preplňovaný dvanásťvalec s výkonom 390 kW (530 k) a krútiacim momentom 830 Nm dostupným od 1900 ot./min.

Prví majitelia sa svojho auta dočkajú najskôr začiatkom budúceho roka. A cena? Tlačová správa tak akoby mimochodom spomína, že nový Pullman vyjde približne na pol milióna eur. 

pullman_1.jpgpullman_2.jpgpullman_3.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

včera | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY