vytisknout velikost písma Mercedes-Maybach Pullman mieri do Ženevy. Na dĺžku má 6,5 m

Mercedes-Maybach Pullman mieri do Ženevy. Na dĺžku má 6,5 m

V Ženeve si na svoje prídu aj priaznivci absolútneho luxusu. Mercedes tu totiž ukáže to najluxusnejšie, čo bude mať v ponuke. Tešte sa na riadne predĺženú triedu S, ktorá sa bude opäť prezentovať pod názvom Mercedes-Maybach. Na dĺžku toto auto meria 6,5 ​​metra a luxus vo vnútri nepozná hranice.

Mercedes-Maybach Pullman je dlhý presne 6499 mm, čo znamená, že je ešte o 1053 mm dlhší ako už predĺžený Mercedes-Maybach triedy S. Rázvor náprav sa dostal na 4418 mm a zväčšovala sa aj výška. Tá ponúkne 1598 mm, takže je Pullman o desať centimetrov vyšší ako základná trieda S.

Pullman je limuzína, ktorá má oddelený priestor pre vodiča od priestoru pre majiteľa a jeho spoločnosť. Prepážka sa prirodzene sťahuje elektricky a po stlačení tlačidla ju môžete zmeniť z priehľadnej na nepriehľadnú.

V interiéri sú dve maximálne luxusné kreslá orientované v smere jazdy, ďalšie dvojica je sklopná a je otočená proti smeru jazdy. Kto si bude priať, ten môže dostať svoj Pullman bez týchto "núdzových" sedadiel a auto s dĺžkou 6,5 m bude tým pádom štvormiestne.

Pod kapotou nečakajte nič iného ako dvakrát preplňovaný dvanásťvalec s výkonom 390 kW (530 k) a krútiacim momentom 830 Nm dostupným od 1900 ot./min.

Prví majitelia sa svojho auta dočkajú najskôr začiatkom budúceho roka. A cena? Tlačová správa tak akoby mimochodom spomína, že nový Pullman vyjde približne na pol milióna eur. 

pullman_1.jpgpullman_2.jpgpullman_3.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY