vytisknout velikost písma Mercedes-Maybach Pullman mieri do Ženevy. Na dĺžku má 6,5 m

Mercedes-Maybach Pullman mieri do Ženevy. Na dĺžku má 6,5 m

V Ženeve si na svoje prídu aj priaznivci absolútneho luxusu. Mercedes tu totiž ukáže to najluxusnejšie, čo bude mať v ponuke. Tešte sa na riadne predĺženú triedu S, ktorá sa bude opäť prezentovať pod názvom Mercedes-Maybach. Na dĺžku toto auto meria 6,5 ​​metra a luxus vo vnútri nepozná hranice.

Mercedes-Maybach Pullman je dlhý presne 6499 mm, čo znamená, že je ešte o 1053 mm dlhší ako už predĺžený Mercedes-Maybach triedy S. Rázvor náprav sa dostal na 4418 mm a zväčšovala sa aj výška. Tá ponúkne 1598 mm, takže je Pullman o desať centimetrov vyšší ako základná trieda S.

Pullman je limuzína, ktorá má oddelený priestor pre vodiča od priestoru pre majiteľa a jeho spoločnosť. Prepážka sa prirodzene sťahuje elektricky a po stlačení tlačidla ju môžete zmeniť z priehľadnej na nepriehľadnú.

V interiéri sú dve maximálne luxusné kreslá orientované v smere jazdy, ďalšie dvojica je sklopná a je otočená proti smeru jazdy. Kto si bude priať, ten môže dostať svoj Pullman bez týchto "núdzových" sedadiel a auto s dĺžkou 6,5 m bude tým pádom štvormiestne.

Pod kapotou nečakajte nič iného ako dvakrát preplňovaný dvanásťvalec s výkonom 390 kW (530 k) a krútiacim momentom 830 Nm dostupným od 1900 ot./min.

Prví majitelia sa svojho auta dočkajú najskôr začiatkom budúceho roka. A cena? Tlačová správa tak akoby mimochodom spomína, že nový Pullman vyjde približne na pol milióna eur. 

pullman_1.jpgpullman_2.jpgpullman_3.jpg

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY