vytisknout velikost písma Mercedes-Maybach od Brabusu: 900 koní a maximálka 350 km/h

Mercedes-Maybach od Brabusu: 900 koní a maximálka 350 km/h

Prehľad frankfurtského tuningu sme vám ukázali už včera, ale špeciálne jedno zo všetkých upravených áut si zaslúži osobitnú pozornosť. Brabus priviezol do Frankfurtu okrem iného aj vylepšený Mercedes-Maybach. Áno, aj luxusné limuzíny možno podrobiť tuningu. Výsledok je ohromujúci a určite patrí medzi to absolútne najluxusnejšie, čo je vo Frankfurte tento rok vidieť.

Brabus vzal vrcholné dvanásťvalcové prevedenie a motor kompletne prerobil. Základom úprav je objem zvýšený zo šiestich litrov na 6,3 litrov a od toho sa odvíjajúce ďalšie zmeny. Navyše technici nasadili väčšie turbodúchadlá, väčšie zvody, nerezový výfuk a tak ďalej. Celkový výkon motora je 662 kW (900 k) dostupný pri 5500 ot./min, krútiaci moment končí hodnotou 1500 Nm pri 4200 ot./min.

Auto váži približne 2,8 tony, ale výkon motora je taký, že túto loď dostane na stovku už za 3,7 s. Maximálne sa vozidlo rozbehne na 350 km/h. Ďalšie úpravy zahŕňajú o 25 mm znížený podvozok, kolesá vo veľkosti 21 alebo 22 palcov a decentné vylepšenie vzhľadu. Brabus napríklad vymenil predný nárazník, masku, dozadu nasadil veľký difúzor a väčšie koncovky výfuku.

brabus_mayb_10.jpgbrabus_mayb_11.jpgbrabus_mayb_14.jpgMožno vyzerá ako trochu "vyladená" trieda S, ale keď sa začítate do oficiálnych materiálov, veľmi rýchlo zistíte, že to tu Brabus vzal veľmi dôkladne. Táto loď môže ísť až 350 km/h!

Keď sa posadíte za volant, možno vás zaujme luxusné čalúnenie kožou, ktoré sa nasťahovalo všade možne, ale zrejme ešte viac pozornosti pritiahne tachometer. Ten totiž končí hodnotou 400 km/h. Prevedenie interiéru ako takého samozrejme závisí na prianiach zákazníka, možné je prakticky čokoľvek.

V druhom rade potom nájdete vďaka predĺženému rázvoru nadbytok priestoru a dve luxusné kreslá. Nechýbajú stolíky, držiaky na tablety, obrazovka multimediálneho systému, pripojenie na internet a tak ďalej.
Brabus vám toto auto predá ako nové, pokiaľ už svoj Mercedes-Maybach máte, nemusíte zúfať. Možná je aj prestavba staršieho exemplára. A že nevlastníte vrcholný dvanásťvalec? Tiež nevadí. V Brabuse vedia zdvihnúť výkon aj slabšej S 500 osadenej osemvalcom. Navyše dostanete 62 kW (85 k, celkom 540 k) a 120 Nm (celkom 820 Nm).

brabus_mayb_12.jpgbrabus_mayb_13.jpgbrabus_mayb_01.jpgbrabus_mayb_02.jpgbrabus_mayb_03.jpgbrabus_mayb_04.jpgbrabus_mayb_05.jpgbrabus_mayb_06.jpgbrabus_mayb_07.jpgbrabus_mayb_08.jpgbrabus_mayb_09.jpg

Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Lada Niva Urban: Z lesa do mesta ľahko a rýchlo

Lada Niva Urban

Poznáte všetky moderné malé SUV, však? To sa vezme normálny hatchback, pridá sa pár plastov a razom môžete vyraziť snáď aj trochu do lesa. Lada išla na vec obrátene. Vzala absolútny off-road, tiež pridala pár plastov, ale vyslala ho pod označením Urban do mesta. Schválne, dali by ste si povedať?

9. 7. 2017 | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY