vytisknout velikost písma Mercedes-Maybach G 650 Landaulet: nádherné monštrum, ktoré nemá obdoby

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet je luxusnejšie G 4×42 s predĺženým rázvorom a plátenou sťahovacou strechou. O pohon sa stará preplňovaný dvanásťvalec. Dohromady vznikne 99 exemplárov. Svetová premiéra prebehne na autosalóne v Ženeve.
Mercedes-Maybach G 650 Landaulet: nádherné monštrum, ktoré nemá obdoby

Mercedes konečne predstavil svoje prekvapenie týkajúce sa triedy G. Po neoficiálnych fotkách tak prichádza oficiálna fotogaléria, video aj kompletné informácie pre model Mercedes-Maybach G 650 Landaulet. Ako už možno viete, ide o dvanásťvalcovú triedu G postavenú na podvozku z G 500 4×42 a doplnenú o plátenú sťahovaciu strechu.

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet bude pravdepodobne najluxusnejší terénny automobil na trhu a určite je to prvý offroad so značkou Maybach v histórii. Nemecká automobilka dala dokopy nekompromisné terénne schopnosti verzie 4×42 a luxusný charakter limuzín, kde majiteľ sedáva vpravo vzadu.

Nový Landaulet (skoro sa nám chce premenovať toto auto na "Landaúlet") je dlhý 5345 mm a vysoký 2235 mm. Rázvor náprav sa predĺžil o 578 mm na konečných 3428 mm. Cez tieto obrie rozmery ide iba o štvormiestny automobil. Prvý rad sedadiel je skrytý pod klasickou pevnou strechou, zatiaľ čo pasažieri vzadu si môžu elektricky stiahnuť plátenú časť strechy. Obe rady sú oddelené prepážkou a tú je možné po stlačení tlačidla zmeniť z priehľadnej na nepriehľadnú.

landaulet_21.jpglandaulet_23.jpg

Luxus je samozrejme prvotriedny. Mercedes pripravil dvojfarebné čalúnenie Designo, nechýba masáže, multimediálne systémy a tak podobne. Podvozok dostal svetlú výšku 450 mm, takže je tu ešte výsuvný schodík. Aby sa pánovi majiteľovi lepšie nastupovalo.

O pohon sa stará preplňovaný dvanásťvalec. Mercedes v aktuálnej tlačovej správe techniku ​​ani jazdné vlastnosti bližšie nerozvádza. Prisľúbil iba základné parametre 463 kW (630 k) a 1000 Nm. Ani presnú hmotnosť nepoznáme, ale isté je, že na toto auto vám klasický vodičský preukaz skupiny B stačiť nebude. Už základná G 500 4×42 sa totiž do 3,5 tony vojde len veľmi tesne.

Svetová premiéra je naplánovaná na ženevský autosalón, na trh dorazí táto špecialita v priebehu jesene. Vozidlo sa bude vyrábať v Rakúsku. Ak máte záujem, asi by ste otáľať nemali. Mercedes vyrobí obmedzenú sériu len 99 exemplárov.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY