vytisknout velikost písma Mercedes kúpi podiel v MV Agusta. Bude robiť aj motorky?

Mercedes kúpi podiel v MV Agusta. Bude robiť aj motorky?

Koncern Daimler dokončuje dohodu ohľadom kúpy štvrtinového podielu výrobcu exkluzívnych motocyklov MV Agusta. Ďalšia nemecká automobilka sa tak chce dostať na dve kolesá. 

Po BMW, ku ktorému motocykle patrili ešte pred autami, a Volkswagene, ktorý kúpil taliansku značku Ducati, sa pridáva aj Mercedes a jeho divízia AMG, cez ktorú Daimler, podľa informácií magazínu Automotive News, podiel kupuje. 

Mercedes chce pomôcť legendárnej značke späť na nohy. MV Agusta patrí k ikonám. Na konte má 75 titulov pohárov jazdcov a konštruktérov zo zlatej éry motocyklových pretekov, no v sedemdesiatych rokoch postupne zmizla zo scény potom, čo ju vytlačila silná japonská konkurencia. 

MV Agustu vrátil na scénu na začiatku deväťdesiatych rokov Claudio Castiglioni a dizajnér Massimo Tamburini. Upadajúcu značku MV Agusta vlastnil Harley-Davidson, potom malajský štátny podnik Proton, aby ju nakoniec opäť kúpil tesne pred svojou smrťou Castiglioni. Firmu teraz riadi jeho syn.

titulné foto: wikipedia

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY