vytisknout velikost písma Mercedes GLE Coupé v úprave od Lumma je ďalšou frankfurtskou novinkou

Mercedes GLE Coupé v úprave od Lumma je ďalšou frankfurtskou novinkou

Aj priaznivci tuningu budú mať vo Frankfurte o zábavu postarané. Svoju hlavnú novinku pre tento autosalón už odhalil napríklad Brabus, ktorý dorazí s vylepšený Mercedesom-AMG GT. Dnes prichádza informácia od spoločnosti Lumma, ktorá sa pre zmenu pozrela na zúbok novému Mercedesu GLE Coupé.

Výsledok si môžete prezrieť na prvých fotkách. GLE Coupé dostalo prepracované nárazníky, rozšírené blatníky, prahové nástavce, novú kapotu, chýbať nemôže ani decentný spojler vzadu alebo karbónový difúzor, do ktorého sú zasadené poriadne koncovky výfuku. Aby bol vzhľad ešte lepší, nasadili dizajnéri na vozidlo disky s veľkosťou 24 palcov.

Veľkej starostlivosti sa dočkal aj interiér. Ten si síce zatiaľ prehliadnuť nemôžeme, ale predbežné správy sľubujú obloženie drahým drevom a čalúnenie perfektnou kožou. Na tému technických zmien toho dostupné zdroje zatiaľ veľa nehovoria, ale prísľuby výkonu motora zdvihnutého na 487 kW (650 k) sú veľmi sympatické.

luma_3.jpgluma_1.jpgluma_2.jpgluma_4.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY