vytisknout velikost písma Mercedes GLE Coupé v úprave od Lumma je ďalšou frankfurtskou novinkou

Mercedes GLE Coupé v úprave od Lumma je ďalšou frankfurtskou novinkou

Aj priaznivci tuningu budú mať vo Frankfurte o zábavu postarané. Svoju hlavnú novinku pre tento autosalón už odhalil napríklad Brabus, ktorý dorazí s vylepšený Mercedesom-AMG GT. Dnes prichádza informácia od spoločnosti Lumma, ktorá sa pre zmenu pozrela na zúbok novému Mercedesu GLE Coupé.

Výsledok si môžete prezrieť na prvých fotkách. GLE Coupé dostalo prepracované nárazníky, rozšírené blatníky, prahové nástavce, novú kapotu, chýbať nemôže ani decentný spojler vzadu alebo karbónový difúzor, do ktorého sú zasadené poriadne koncovky výfuku. Aby bol vzhľad ešte lepší, nasadili dizajnéri na vozidlo disky s veľkosťou 24 palcov.

Veľkej starostlivosti sa dočkal aj interiér. Ten si síce zatiaľ prehliadnuť nemôžeme, ale predbežné správy sľubujú obloženie drahým drevom a čalúnenie perfektnou kožou. Na tému technických zmien toho dostupné zdroje zatiaľ veľa nehovoria, ale prísľuby výkonu motora zdvihnutého na 487 kW (650 k) sú veľmi sympatické.

luma_3.jpgluma_1.jpgluma_2.jpgluma_4.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY