vytisknout velikost písma Mercedes G63 AMG v úprave od mcchip-dkr ponúkne 810 koní

Mercedes G63 AMG v úprave od mcchip-dkr ponúkne 810 koní

Šesťkolesový Mercedes G63 AMG 6x6 nahradila automobilka iným off-roadovými monštrom, ktoré sa volá G500 4x42, takže si záujemcovia o nové auto stále prídu na svoje. No áno, ale čo robiť, keď už jedno G63 AMG doma máte a ďalšie si kupovať nechcete? Riešenie ponúka spoločnosť mcchip-dkr.

Tá v rámci úpravy zdvihne podvozok a výrazne posilní výkon motora.
Je to okrem iného práve výška podvozku, ktorá robí G500 4x42 tak zaujímavým autom, takže sa základné G63 AMG v rámci úpravy od mcchip-dkr zdvihne o pätnásť centimetrov. Spoločnosť pridá aj portálové nápravy a rozšíri vozidlo o výrazných dvanásť centimetrov na každú stranu. Auto stojí na osemnásťpalcových kolesách s terénnymi pneumatikami.

Významné novinky hľadajte aj pod kapotou. Pôvodný osemvalec dostal inú riadiacu jednotku, upravený systém preplňovania alebo nové ojnice. V štandarde sa môžete tešiť na 400 kW (544 k) a 760 Nm, avšak po zásahu mcchip-dkr dostanete 596 kW (810 k) a 950 Nm. Napriek tomu sa ale nepohne na viac ako 230 km/h, teda budete len o 20 km/h rýchlejší, než čo ponúka sériová verzia.

dkr_12.jpgdkr_08.jpgdkr_05.jpgdkr_13.jpgdkr_01.jpgdkr_02.jpgdkr_03.jpgdkr_04.jpgdkr_06.jpgdkr_07.jpgdkr_09.jpgdkr_10.jpgdkr_14.jpgdkr_15.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY