vytisknout velikost písma Mercedes chystá hybridnú ofenzívu. Do dvoch rokov príde desať hybridov

Mercedes chystá hybridnú ofenzívu. Do dvoch rokov príde desať hybridov

Mercedes-Benz vidí budúcnosť v hybridných technológiách, takže sa zákazníci tejto značky môžu tešiť na hybridnú ofenzívu, ktorá príde v nasledujúcich dvoch rokoch. Do roku 2017 sa rozšíri ponuka tejto automobilky o desať ďalších hybridných vozidiel.

Nemecká automobilka svoje plány zverejnila oficiálnou cestou s tým, že vo všetkých prípadoch pôjde o plug-in hybridy. Zároveň tiež pripojila informáciu o zmene značenia. Namiesto klasického "Plug-in hybrid" dostanú nové modely jednoducho písmenko "e" tak, ako sa to stalo napríklad u najnovšieho Mercedesu-Benz C 350 e. Čoskoro si potom prídu na svoje aj záujemcovia o SUV, pretože onedlho dorazí hybridný GLE.

Len pre predstavu, C 350 e kombinuje benzínový štvorvalec a elektromotor, celkový výkon systému činí 205 kW (279 k) a krútiaci moment dosahuje na 600 Nm. V čisto elektrickom režime voz zvládne až 31 km a tabuľková spotreba činí 2,1 l/100 km. V priebehu marca sa táto novinka dostane do predaja a dostupná bude s karosériou sedan aj kombi.

V súčasnosti má Mercedes vo svojej ponuke E 300 BlueTEC Hybrid, S 400 Hybrid, S 300 BlueTEC Hybrid, C 300 BlueTEC Hybrid, S 500 Plug-in Hybrid a spomínané C 350 e. Pre ekológov je potom pripravená aj čisto elektrická trieda B a elektrický Smart.

chybrid_5.jpgchybrid_1.jpgchybrid_2.jpgchybrid_3.jpgchybrid_4.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY