vytisknout velikost písma Mercedes-Benz zrejme pracuje na triedach C a E v karosérii "Allroad"

Mercedes-Benz zrejme pracuje na triedach C a E v karosérii "Allroad"

Obľuba všemožných SUV a crossoverov rastie a zákazníci majú radi aj rôzne oplastované verzie bežných modelov. Módy sa zrejme chytí aj Mercedes-Benz, ktorý teraz zvažuje možnosť, že by oplastovali triedy C a E a trochu im prizdvihli podvozok.

Vznikol by tak rad konkurentov Volkswagenu Passat Alltrack, Audi A4 Allroad a samozrejme aj Audi A6 Allroad v prípade triedy E. O možnostiach prizdvihnutých kombi s offroadovým vzhľadom hovorili zástupcovia značky Mercedes-Benz počas prezentácie nového modelu GLC v Rakúsku.

Mercedes si totiž uvedomuje, že popularita klasických kombi a sedanov klesá, takže trocha osvieženia modelovej rady a dizajnu by pár zákazníkov udržalo a možno pritiahlo aj nejakých nových.

Navyše vývoj laminovaných "Allroad" neurobí do rozpočtu takú dieru ako úplne nový model. Teoreticky stačí pripraviť pár detailov na karosérii a odladiť nastavenie podvozku. Pohon 4Matic by bol u takých áut určite štandardom. Ak by Mercedes s poloterénnými kombi prišiel, skôr ako na konci roka 2016 ich neuvidíme.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY