vytisknout velikost písma Mercedes-Benz Viano v optickom tuningu od JMS a Piecha Design

Tuningové spoločnosti JMS a Piecha Design spojili svoje sily a pripravili sadu doplnkov pre aktuálne prevedenie veľkopriestorového modelu Mercedes-Benz Viano.
Mercedes-Benz Viano v optickom tuningu od JMS a Piecha Design

Súčasná verzia modelu Mercedes-Benz Viano už očakáva svojho nástupcu, ale stále vábi pozornosť rôznych úpravcov, pričom nejakou tou špeciálnou stavbou sa priebežne blysne aj samotná automobilka. Tá napríklad na frankfurtskom autosalóne v roku 2011 predstavila štúdiu luxusného prevedenia Mercedes-Benz Viano Vision Pearl.

Mercedes-Benz Viano JMS Piecha 1.jpgMercedes-Benz Viano JMS Piecha 2.jpg
Mercedes-Benz Viano s optickou tuningovou sadou pripravenou firmami JMS a Piecha Design

Teraz sa Vianu a zúbok pozreli súčasne firmy JMS (napr. BMW 3 F30 JMS) a Piecha Design (napríklad Mercedes-Benz SLK Piecha Design). Pri pohľade na prednú časť vozidla si všimneme jednodielneho, bohato členeného nástavca nárazníka, ktorý môže byť váš za 595 eur. Denné svietidlá vás prídu na 357 eur a na dva páry chrómovaných koncoviek výfukov si pripravte 995 eur.

Aktuálne Viano môže byť v rámci novej sady príslušenstva ďalej opatrené napríklad decentnými prahovými obkladmi (476 eur) alebo náznakovým strešným spojlerom (357 eur). K dispozícii je potom celý rad liatych ráfikov špecifického vzhľadu. Tieto kolesá sú rovnako ako prahové obklady a strešný spojler vhodné aj pre Viano pred faceliftom (ten prebehol v roku 2010).

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY