vytisknout velikost písma Mercedes-Benz Viano v optickom tuningu od JMS a Piecha Design

Tuningové spoločnosti JMS a Piecha Design spojili svoje sily a pripravili sadu doplnkov pre aktuálne prevedenie veľkopriestorového modelu Mercedes-Benz Viano.
Mercedes-Benz Viano v optickom tuningu od JMS a Piecha Design

Súčasná verzia modelu Mercedes-Benz Viano už očakáva svojho nástupcu, ale stále vábi pozornosť rôznych úpravcov, pričom nejakou tou špeciálnou stavbou sa priebežne blysne aj samotná automobilka. Tá napríklad na frankfurtskom autosalóne v roku 2011 predstavila štúdiu luxusného prevedenia Mercedes-Benz Viano Vision Pearl.

Mercedes-Benz Viano JMS Piecha 1.jpgMercedes-Benz Viano JMS Piecha 2.jpg
Mercedes-Benz Viano s optickou tuningovou sadou pripravenou firmami JMS a Piecha Design

Teraz sa Vianu a zúbok pozreli súčasne firmy JMS (napr. BMW 3 F30 JMS) a Piecha Design (napríklad Mercedes-Benz SLK Piecha Design). Pri pohľade na prednú časť vozidla si všimneme jednodielneho, bohato členeného nástavca nárazníka, ktorý môže byť váš za 595 eur. Denné svietidlá vás prídu na 357 eur a na dva páry chrómovaných koncoviek výfukov si pripravte 995 eur.

Aktuálne Viano môže byť v rámci novej sady príslušenstva ďalej opatrené napríklad decentnými prahovými obkladmi (476 eur) alebo náznakovým strešným spojlerom (357 eur). K dispozícii je potom celý rad liatych ráfikov špecifického vzhľadu. Tieto kolesá sú rovnako ako prahové obklady a strešný spojler vhodné aj pre Viano pred faceliftom (ten prebehol v roku 2010).

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY