vytisknout velikost písma Mercedes-Benz V Marco Polo: Nemecká novinka vo voľnočasovom prevedení

Mercedes-Benz V Marco Polo: Nemecká novinka vo voľnočasovom prevedení

Nová generácia veľkopriestorového Mercedesu-Benz, ktorá je aktuálne označená ako trieda V, sa dočkala nového prevedenia. Okrem klasických verzií bol na Caravan Salone v Düsseldorfe predstavený aj Mercedes-Benz triedy V Marco Polo. Áno, tušíte správne, ide o obytný voz schopný "ubytovať" až štyri osoby.

Novinka vznikla v spolupráci s tradičným partnerom - spoločnosťou Westfalia. Mercedes sľubuje prvotriedne materiály a nečakaný priestor. Verzia Marco Polo má byť prinajmenšom veľmi dobrá na dlhé cesty aj jazdu po meste. Dôvodom je údajna obratnosť, rozumné vonkajšie rozmery, pohodlné odpruženie a výkonné, ale zároveň úsporné motory.

Kuchynka ponúkne dva plynové horáky, chladničku veľkosti 40 litrov, tečúcu vodu (nádrž má objem 38 litrov), drez a štyridsaťlitrovú nádrž na odpadovú vodu. Dve osoby môžu prespať na posteli umiestnenej pod výklopnou strechou (posteľ má rozmer 2,05 x 1,13 m), ďalšie dve miesta vzniknú sklopením operadiel zadných sedadiel. Všetko sa samozrejme deje na pokyn tlačidlom, nie manuálne. Tunajšia posteľ je o niečo kratšia (2,03 m).

Pre čo najlepšie kempovanie potom Mercedes pridal aj dve skladacie stoličky a stôl. To keby ste si chceli dať večeru vonku pred autom. Čo sa motorov týka, záujemcovia môžu zvoliť jeden z troch dieselov. K dispozícii sú verzie 200 CDI, 220 CDI a 250 CDI. Predaj odštartuje 29. júla.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY