vytisknout velikost písma Mercedes-Benz V Marco Polo: Nemecká novinka vo voľnočasovom prevedení

Mercedes-Benz V Marco Polo: Nemecká novinka vo voľnočasovom prevedení

Nová generácia veľkopriestorového Mercedesu-Benz, ktorá je aktuálne označená ako trieda V, sa dočkala nového prevedenia. Okrem klasických verzií bol na Caravan Salone v Düsseldorfe predstavený aj Mercedes-Benz triedy V Marco Polo. Áno, tušíte správne, ide o obytný voz schopný "ubytovať" až štyri osoby.

Novinka vznikla v spolupráci s tradičným partnerom - spoločnosťou Westfalia. Mercedes sľubuje prvotriedne materiály a nečakaný priestor. Verzia Marco Polo má byť prinajmenšom veľmi dobrá na dlhé cesty aj jazdu po meste. Dôvodom je údajna obratnosť, rozumné vonkajšie rozmery, pohodlné odpruženie a výkonné, ale zároveň úsporné motory.

Kuchynka ponúkne dva plynové horáky, chladničku veľkosti 40 litrov, tečúcu vodu (nádrž má objem 38 litrov), drez a štyridsaťlitrovú nádrž na odpadovú vodu. Dve osoby môžu prespať na posteli umiestnenej pod výklopnou strechou (posteľ má rozmer 2,05 x 1,13 m), ďalšie dve miesta vzniknú sklopením operadiel zadných sedadiel. Všetko sa samozrejme deje na pokyn tlačidlom, nie manuálne. Tunajšia posteľ je o niečo kratšia (2,03 m).

Pre čo najlepšie kempovanie potom Mercedes pridal aj dve skladacie stoličky a stôl. To keby ste si chceli dať večeru vonku pred autom. Čo sa motorov týka, záujemcovia môžu zvoliť jeden z troch dieselov. K dispozícii sú verzie 200 CDI, 220 CDI a 250 CDI. Predaj odštartuje 29. júla.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY