vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy V (W447): prvá ochutnávka exteriéru

Ponúkame vám ďalšiu ochutnávku z pripravovanej triedy V. Nahradiť má už za niekoľko týždňov doterajší rad Viano
Mercedes-Benz triedy V (W447): prvá ochutnávka exteriéru

Máme pre vás ďalšie snímky a informácie k úplne novej rade vozidiel s trojcípou hviezdou v znaku. Ponesie označenie Mercedes-Benz triedy V a vo výrobe nahradí nielen existujúce Mercedes-Benz Viano, ale tiež veľkopriestorový model Mercedes-Benz triedy R. S ohľadom na neuspokojivé predaje "erka" sa hovorilo o jeho konci už na sklonku minulej dekády, namiesto toho prešiel rad R v roku 2010 faceliftom.

Mercedes V prev 0.jpgMercedes V prev 7.jpgMercedes V prev 3.jpg
Nový Mercedes-Benz triedy V bude viac osobným než úžitkovým autom

Meno Viano tak zrejme ustúpi do pozadia a definitívne sa rozíde s radom Vito. Nový Mercedes-Benz triedy V tak bude primárne zameraný na prepravu cestujúcich, ktorí sa môžu tešiť na komfortnejšie ladený životný priestor s luxusnými čalúnnickými a obkladovými materiálmi a prvotriednymi multimediálnymi sústavami, to všetko pri komfortnejším naladení podvozku a kvalitnejším odhlučnení.

Nový Mercedes-Benz triedy V bude tiež predávaný v showroomoch po boku ostatných osobných vozidlách značky. O zavedení radu V sa pritom v Stuttgarte uvažovalo už pred nejakými desiatimi rokmi. Špekuluje sa o použití vznetového radového štvorvalca s objemom 2,1 l, ktorý by mohol byť dodávaný vo výkonových verziách 136, 170 a 190 koní (100, 125, resp. 139 kW) v kombinácii s osemstupňovou automatickou prevodovkou a príplatkovým pohonom všetkých kolies.

Mercedes V prev 4.jpgMercedes V prev 5.jpgMercedes V prev 1.jpg
Tešiť sa môžeme na komfortnejšie ladenie interiéru

Svoju výstavnú premiéru si nový Mercedes-Benz triedy V odbije na jarnom autosalóne v Ženeve, avšak oficiálne bude predstavený už 30. januára, kedy sa tiež dozvieme všetky technické podrobnosti.

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY