vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy V (W447): prvá ochutnávka exteriéru

Ponúkame vám ďalšiu ochutnávku z pripravovanej triedy V. Nahradiť má už za niekoľko týždňov doterajší rad Viano
Mercedes-Benz triedy V (W447): prvá ochutnávka exteriéru

Máme pre vás ďalšie snímky a informácie k úplne novej rade vozidiel s trojcípou hviezdou v znaku. Ponesie označenie Mercedes-Benz triedy V a vo výrobe nahradí nielen existujúce Mercedes-Benz Viano, ale tiež veľkopriestorový model Mercedes-Benz triedy R. S ohľadom na neuspokojivé predaje "erka" sa hovorilo o jeho konci už na sklonku minulej dekády, namiesto toho prešiel rad R v roku 2010 faceliftom.

Mercedes V prev 0.jpgMercedes V prev 7.jpgMercedes V prev 3.jpg
Nový Mercedes-Benz triedy V bude viac osobným než úžitkovým autom

Meno Viano tak zrejme ustúpi do pozadia a definitívne sa rozíde s radom Vito. Nový Mercedes-Benz triedy V tak bude primárne zameraný na prepravu cestujúcich, ktorí sa môžu tešiť na komfortnejšie ladený životný priestor s luxusnými čalúnnickými a obkladovými materiálmi a prvotriednymi multimediálnymi sústavami, to všetko pri komfortnejším naladení podvozku a kvalitnejším odhlučnení.

Nový Mercedes-Benz triedy V bude tiež predávaný v showroomoch po boku ostatných osobných vozidlách značky. O zavedení radu V sa pritom v Stuttgarte uvažovalo už pred nejakými desiatimi rokmi. Špekuluje sa o použití vznetového radového štvorvalca s objemom 2,1 l, ktorý by mohol byť dodávaný vo výkonových verziách 136, 170 a 190 koní (100, 125, resp. 139 kW) v kombinácii s osemstupňovou automatickou prevodovkou a príplatkovým pohonom všetkých kolies.

Mercedes V prev 4.jpgMercedes V prev 5.jpgMercedes V prev 1.jpg
Tešiť sa môžeme na komfortnejšie ladenie interiéru

Svoju výstavnú premiéru si nový Mercedes-Benz triedy V odbije na jarnom autosalóne v Ženeve, avšak oficiálne bude predstavený už 30. januára, kedy sa tiež dozvieme všetky technické podrobnosti.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY