vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy V (W447): prvá ochutnávka exteriéru

Ponúkame vám ďalšiu ochutnávku z pripravovanej triedy V. Nahradiť má už za niekoľko týždňov doterajší rad Viano
Mercedes-Benz triedy V (W447): prvá ochutnávka exteriéru

Máme pre vás ďalšie snímky a informácie k úplne novej rade vozidiel s trojcípou hviezdou v znaku. Ponesie označenie Mercedes-Benz triedy V a vo výrobe nahradí nielen existujúce Mercedes-Benz Viano, ale tiež veľkopriestorový model Mercedes-Benz triedy R. S ohľadom na neuspokojivé predaje "erka" sa hovorilo o jeho konci už na sklonku minulej dekády, namiesto toho prešiel rad R v roku 2010 faceliftom.

Mercedes V prev 0.jpgMercedes V prev 7.jpgMercedes V prev 3.jpg
Nový Mercedes-Benz triedy V bude viac osobným než úžitkovým autom

Meno Viano tak zrejme ustúpi do pozadia a definitívne sa rozíde s radom Vito. Nový Mercedes-Benz triedy V tak bude primárne zameraný na prepravu cestujúcich, ktorí sa môžu tešiť na komfortnejšie ladený životný priestor s luxusnými čalúnnickými a obkladovými materiálmi a prvotriednymi multimediálnymi sústavami, to všetko pri komfortnejším naladení podvozku a kvalitnejším odhlučnení.

Nový Mercedes-Benz triedy V bude tiež predávaný v showroomoch po boku ostatných osobných vozidlách značky. O zavedení radu V sa pritom v Stuttgarte uvažovalo už pred nejakými desiatimi rokmi. Špekuluje sa o použití vznetového radového štvorvalca s objemom 2,1 l, ktorý by mohol byť dodávaný vo výkonových verziách 136, 170 a 190 koní (100, 125, resp. 139 kW) v kombinácii s osemstupňovou automatickou prevodovkou a príplatkovým pohonom všetkých kolies.

Mercedes V prev 4.jpgMercedes V prev 5.jpgMercedes V prev 1.jpg
Tešiť sa môžeme na komfortnejšie ladenie interiéru

Svoju výstavnú premiéru si nový Mercedes-Benz triedy V odbije na jarnom autosalóne v Ženeve, avšak oficiálne bude predstavený už 30. januára, kedy sa tiež dozvieme všetky technické podrobnosti.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY