vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy V (W447): prvá ochutnávka exteriéru

Ponúkame vám ďalšiu ochutnávku z pripravovanej triedy V. Nahradiť má už za niekoľko týždňov doterajší rad Viano
Mercedes-Benz triedy V (W447): prvá ochutnávka exteriéru

Máme pre vás ďalšie snímky a informácie k úplne novej rade vozidiel s trojcípou hviezdou v znaku. Ponesie označenie Mercedes-Benz triedy V a vo výrobe nahradí nielen existujúce Mercedes-Benz Viano, ale tiež veľkopriestorový model Mercedes-Benz triedy R. S ohľadom na neuspokojivé predaje "erka" sa hovorilo o jeho konci už na sklonku minulej dekády, namiesto toho prešiel rad R v roku 2010 faceliftom.

Mercedes V prev 0.jpgMercedes V prev 7.jpgMercedes V prev 3.jpg
Nový Mercedes-Benz triedy V bude viac osobným než úžitkovým autom

Meno Viano tak zrejme ustúpi do pozadia a definitívne sa rozíde s radom Vito. Nový Mercedes-Benz triedy V tak bude primárne zameraný na prepravu cestujúcich, ktorí sa môžu tešiť na komfortnejšie ladený životný priestor s luxusnými čalúnnickými a obkladovými materiálmi a prvotriednymi multimediálnymi sústavami, to všetko pri komfortnejším naladení podvozku a kvalitnejším odhlučnení.

Nový Mercedes-Benz triedy V bude tiež predávaný v showroomoch po boku ostatných osobných vozidlách značky. O zavedení radu V sa pritom v Stuttgarte uvažovalo už pred nejakými desiatimi rokmi. Špekuluje sa o použití vznetového radového štvorvalca s objemom 2,1 l, ktorý by mohol byť dodávaný vo výkonových verziách 136, 170 a 190 koní (100, 125, resp. 139 kW) v kombinácii s osemstupňovou automatickou prevodovkou a príplatkovým pohonom všetkých kolies.

Mercedes V prev 4.jpgMercedes V prev 5.jpgMercedes V prev 1.jpg
Tešiť sa môžeme na komfortnejšie ladenie interiéru

Svoju výstavnú premiéru si nový Mercedes-Benz triedy V odbije na jarnom autosalóne v Ženeve, avšak oficiálne bude predstavený už 30. januára, kedy sa tiež dozvieme všetky technické podrobnosti.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY