vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy V (W447): premiéra naživo z Mníchova

Priamo z miesta konania pre vás sledujeme premiéru úplne nového radu Mercedes-Benz triedy V, ktorý má znamenať prielom v doterajšej praxi...
Mercedes-Benz triedy V (W447): premiéra naživo z Mníchova

Práve v týchto chvíľach sa odbornej verejnosti z celého sveta v Mníchove predstavuje nový model Mercedes-Benz triedy V (W447). Sme priamo v mieste jeho premiéry, a tak sa už v nasledujúcich hodinách môžete tešiť na naše autentické zábery a prvé osobné skúsenosti s týmto vozidlom. Zatiaľ sa môžete pokochať pohľadom na oficiálne fotografie, ktoré ponúkajú pohľady nielen na elegantnú karosériu, ale tiež náhľady do hodnotne pôsobiaceho interiéru.

Mercedes  V Class 01.jpgMercedes  V Class 02.jpgMercedes  V Class 03.jpg

Novinka nahradí súčasný rad Viano, ale aj Mercedes-Benz triedy R. Už z prvých snímok je jasné, že vozidlo vyniká dizajnom nadväzujúcim na najnovšie osobné vozidlá značky vrátane tried C a S. Interiér sa dočkal skutočne hodnotne pôsobiaceho spracovania s kvalitnými materiálmi a modernými ovládacími a kontrolnými prvkami. Základné prevedenie 220 ​​CDI má ponúkať vznetový štvorvalec 2,1 l s výkonom 136 koní (100 kW) a krútiacim momentom 330 Nm a špičkovou verziou sa zatiaľ stáva verzia 250 BlueTec s výkonom 190 koní (140 kW) a krútiacim mmentem 440 Nm.

Nový Mercedes-Benz triedy V bude k dispozícii s dvojicou variantov rázvoru náprav (3 200 a 3 430 mm) a trojicou celkových dĺžok karosérie zahŕňajúce spektrum od 4 895 do 5 370 mm. Ďalšie podrobnosti k tejto významnej novinke vám prinesieme už v nasledujúcich hodinách.

 

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY