vytisknout velikost písma Mercedes-Benz triedy V (W447): premiéra naživo z Mníchova

Priamo z miesta konania pre vás sledujeme premiéru úplne nového radu Mercedes-Benz triedy V, ktorý má znamenať prielom v doterajšej praxi...
Mercedes-Benz triedy V (W447): premiéra naživo z Mníchova

Práve v týchto chvíľach sa odbornej verejnosti z celého sveta v Mníchove predstavuje nový model Mercedes-Benz triedy V (W447). Sme priamo v mieste jeho premiéry, a tak sa už v nasledujúcich hodinách môžete tešiť na naše autentické zábery a prvé osobné skúsenosti s týmto vozidlom. Zatiaľ sa môžete pokochať pohľadom na oficiálne fotografie, ktoré ponúkajú pohľady nielen na elegantnú karosériu, ale tiež náhľady do hodnotne pôsobiaceho interiéru.

Mercedes  V Class 01.jpgMercedes  V Class 02.jpgMercedes  V Class 03.jpg

Novinka nahradí súčasný rad Viano, ale aj Mercedes-Benz triedy R. Už z prvých snímok je jasné, že vozidlo vyniká dizajnom nadväzujúcim na najnovšie osobné vozidlá značky vrátane tried C a S. Interiér sa dočkal skutočne hodnotne pôsobiaceho spracovania s kvalitnými materiálmi a modernými ovládacími a kontrolnými prvkami. Základné prevedenie 220 ​​CDI má ponúkať vznetový štvorvalec 2,1 l s výkonom 136 koní (100 kW) a krútiacim momentom 330 Nm a špičkovou verziou sa zatiaľ stáva verzia 250 BlueTec s výkonom 190 koní (140 kW) a krútiacim mmentem 440 Nm.

Nový Mercedes-Benz triedy V bude k dispozícii s dvojicou variantov rázvoru náprav (3 200 a 3 430 mm) a trojicou celkových dĺžok karosérie zahŕňajúce spektrum od 4 895 do 5 370 mm. Ďalšie podrobnosti k tejto významnej novinke vám prinesieme už v nasledujúcich hodinách.

 

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

včera | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY